Lachen!!! Rode kanarie

A

Anoniem

Guest
Hee hoi,
Ik had gisteren lol! Mijn mannetje en ik hadden het even over het forum. Mocht het deze ronde niet raak zijn dan is mijn voornemen  er niet meer zo vaak op te kijken, het maakt me erg onrustig. Volgens hem maakt het hem niet uit, misschien dan maar 3 keer in de week in plaats van iedere dag.
"Dan kun je het met de dames over je nod en rode kanarie hebben...." Hahaha, rode kanarie! Red devil bedoelde hij,  goed op de hoogte...     Liefs Lientje

haha..! Hee Lien, doe rustig aan! En als je weer ff niet wilt kijken doe je het niet, maakt niet uit toch, lekker zelf weten als je je daar beter bij voelt! Ik was er in het begin ook heel erg mee bezig en dan voelde ik ook meer dacht ik.. Nu denk ik dat ik toch niet zwanger word voorliopig en is alles over.. gewoon relaxen en dan komt het vanzelf (hopelijk snel haha..!)

Liefs Anne!

Dank je Anne! Het forum is een hele goede praatpaal, maar het trekt me nu wel heel erg aan, verslaafd? Haha! Wacht nog even m'n nod af en ik neem dan wat meer afstand. Liefs Lientje

Terug
Bovenaan