lachen

Misschien een rare vraag hoor maar ik heb een dochtertje van 9 weken en ze lacht nog steeds niet... moet ik me ongerust maken wat denken jullie? Ze is trouwens met 38 weken zwangerschap geboren. Graag jullie reacties want ik maak me wat zorgen!
 
Hoi anoniem,

Maak je niet ongerust hoor het ene kindje is gewoon iets sneller dan het andere kindje. Je geeft trowens zelf aan dat ze twee weken te vroeg geboeren is. Misschien heeft ze al haar energie nodig om te groeien. Wacht gewoon nog een paar weken of vraag het de volgende keer als je naar het cb gaat.

 
Ik heb eens ergens gelezen dat een kindje gaat lachen 44 weken na conceptie, dus dat is na ong. 6 weken na de geboorte, mits hij/zij op tijd geboren is. Maar is zij wat later, dan hoef je je echt niet ongerust te maken, veel kindjes zijn met het ene wat vroeger en met het andere wat later, strakjes kunnnen ze het allemaal. Groetjes Laura

 
bedankt voor jullie reacties zal proberen me er niet meer zo op te focussen maar het lijkt me zo leuk om die stralende lach te krijgen als ik haar zie...

maar goed het zal vanzelf wel komen!
 
Hoi,

Mijn zoon werd bijna 6 weken te vroeg geboren en mijn dochter 2 weken. Allebei waren het serieuze kindjes tot ongeveer 3 maanden. En toen......
Ik hoef maar boe!!! te zeggen.

Geniet van alle momenten...
 
Terug
Bovenaan