lachen

hallo allemaal,
Ik wil weten wanneer jullie babytjes voor het eerst naar iemand lachte. Mijn Janine van bijna 7 weken doet dat namelijk nog niet. Maar als mijn moeder op visite is en ik ben even naar de keuken ofzo dan doet ze het wel (volgens mijn moeder)???????????
Ik vraag me dit af, maar zou het kunnen??
groetjes Nathalie
 
Volgens mij lachen de meeste kinderen als ze tussen de 6 en  8 weken oud zijn.
Het lijkt me sterk dat je baby gaat lachen wanneer jij er niet bent. Zou toch een beetje een rare situatie zijn. Misschien moet je moeder de videocamera  in de aanslag  houden maar ik geloof er niks van!! Sorry voor je moeder.
 
Tja, bij ons is de eerste glimlach ook gesignaleerd door oma en ik heb toen diezelfde dag inderdaad het zelf gezien (dacht eerst nog dat oma gewoon wilde dat hij lachte en dingen zag die er niet waren...)  Christian was toen 5 weken.
Hij is, denk ik, geen grote lachebek, want ik moet nog steeds opletten, met moeite komen er 2 misschien 3 glimlachjes op een dag. Waarvan verreweg de meeste gericht zijn tegen de beestjes van zijn mobile ... Dus het is nog echt niet dat er een lach uitbreekt als hij bij ons op schoot zit... Terwijl hij er altijd een klaar heeft voor oma
(kun je jaloers zijn op een geel pluche beestje, ha, ha?)

Groetjes, Karin
Mama van Christian (9 weken)
 
Mijn zoontje begon te lachen met 6 weken. Eerst zo;n lachje dat je denkt dat het een stuiptrekje is, maar al gauw kwamen de echte grote brede lachen...als je die goed stimuleert, door flink mee te doen en gek te doen, dan heeft je kind gauw genoeg door dat lachen leuk is....
Jouw kindje zal eerdaags ook vast lachen tegen jou. veel plezier ermee alvast het is het leukste cadeau wat je kunt krijgen van je kind.
Normaal heb ik in de ochtend een humeur waar je u tegen zegt, maar als die kleine tegen me lacht verdwijnt mijn humeur als sneeuw voor de zon...ben echt verliefd op de lach van mijn zoon....

groetjes Diana
 
Hoi!

Julia lachte al met 2,5 week! Ik dacht eerst zelf ook dat het wat stuiptrekkinkjes waren, maar toen was ze bij oma op de arm en toen reageerde ze ook heel bewust op haar met een lachje! En de eerste teutjes deed ze rond 6 weken. 't Is gewoon een gezellig meidje! .
 
Terug
Bovenaan