Lachen!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo medebaby's,

wanneer moeten jullie lachen? ik begin te lachen als iemand mijn mekje probeert op te eten of op mijn buik blaast. En als iemand me optilt tot ik boven hun hoofd hang. En dan is het het allermooiste om meteen even flink te kwijlen op hun hoofd, vooral op de bril van mamma. Maar het allerleukste is nog wel dat ik om drie uur s'nachts heel zielig ga huilen en dat er dan iemand bij me komt. Reden genoeg voor een hele grote lach!!!

Groetjes van Stijn

Hoi Stijn,

Wat reageren die grote mensen altijd leuk hè als je naar ze lacht. Ik heb pas iets nieuws geleerd. Schaterlachen noemt mijn moeder dat. Dat vinden ze helemaal geweldig, dan zie je ze gwoon smelten!
Ik lach dan ook maar heel veel. Bij alles eigenlijk. Ook naar mijn grote zus.  Maar waar ik echt heel erg om moet lachen, dan is dat als mama 'kus-geluidjes' met haar mond maakt.
Moet jij ook een vertellen aan je mama!

Groetjes,
Bas

Hoi Bas,

schaterlachen dat kan ik ook al hoor. Vooral als mamma of pappa mijn buikje kietelt, maar ik moet pas echt schateren als mijn oudste broer naar me kijkt. Dan hoeft hij niets te doen of te zegen en toch lach ik me een kriek. En dan gaat hij verbaasd kijken en moet ik nog harder lachen.

Groetjes van Stijn

Oh Stijn laat jij mama en papa weer even niet doorslapen
's nachts? Ikke laat ze een uurtje langer doorslapen maar ben
ook elke keer rond 4 uur wel flauw van het slapen! Mama en papa hoor ik wel eens mompelen over een uur tijdsverschil, maar ik wil gewoon melk!
Dan wil ik de borst!

Ik moet altijd heel hard lachen als mama me op de arm in de spiegel laat kijken. Dan bestudeer ik mezelf van top tot teen en mama daarna en dan moet ik hard lachen!
Ook lig ik in een deuk als ik bij mama op schoot zit, mijn gezichtje naar haar toe, en wanneer mama dan heel snel met haar hoofd heen en weer schudt zodat haar paardenstaart heen en weer floept! Voor de rest... ook als er dreigementen komen dat mijn nekje wordt opgegeten: dan gier ik het uit!
Als mama mij aan het verschonen is en opeens naar beneden duikt, voor de commode zodat ik haar niet meer zie en ze dan weer tevoorschijn komt. Lachen!

Groetjes van Roy

Hoi Roy,

ik heb mijn pappa en mamma een paar weken geleden een paar keer door laten slapen. Ze moeten natuurlijk niet gaan overdrijven met elke nacht. Het is toch veel te gezellig om elkaar te zien. En vermoeidheid, ach, dan slaap ik overdag toch wat meer.

Mijn mamma wil haar haar ook lang laten groeien, maar dat roept ze al zolang ik er ben en het is nog steeds niet lang. Mamma zei iets over een cm per maand maar wat is een cm en wat is een maand?

Groetjes van Stijn

Hoi leeftijdsgenooitjes,

Ik lach bijna altijd.
Ik vind het ook erg leuk als mama of papa kusgeluidjes maakt.
Ook moet ik altijd lachen in bad.
Ik vind het ook erg leuk, als ze gekke geluiden of gezichten trekken.
Als ik een beetje aan het zeuren ben in de box of in mijn bedje, en ik zie mijn mama of papa, moet ik ook altijd gelijk lachen.
Mama en papa zeggen dan dat ik een deugnietje ben, (dat ben ik ook wel hoor).
Maar dat mag wel hé? Daar zijn we kindjes voor
Hoe wilder ze met mij doen (een tijdje na mijn eten dan), hoe leuker ik het vind.
Dan ga ik helemaal schaterlachen.

Groetjes en vele lachjes van Dylano, zoontje van Debby

Hallo allemaal,

Ik ga lachen als papa of mama boven mijn bedje hangen als ik wakker ben. Mama zegt altijd dat ik een knappert ben en dan moet ik nog meer lachen.
Soms is dat ook wel eens 's nachts. Papa en mama kijken dan niet zo blij als ik lach. Daar snap ik nou niets van..........
Eigenlijk vind ik alle gezichten wel hoogst interessant. En als er dan nog geluid uit die gezichten komt, ja, dan moet ik toch wel lachen hoor.

Groetjes,
Sven, ik ben geboren op 28-7-2007

Terug
Bovenaan