Lachen

Hoi,

Even met jullie delen dat Merlijn sinds maandag het lachen heeft ondekt. Geweldig gewoon!!! Hij lacht naar ons maar naar z'n speelgoed boven zich. Daarbij is hij sind woensdag kraai geluidjes bij gaan maken.
Zo lief en vertederend.
Ook slaat hij al een tijdje bewust tegen een speeltje dat boven zich hangt. Nu zag ik gister dat hij dat deed met een open handje ipv met z'n knuistje.

Ik geniet weer helemaal met zo'n kleintje in huis. Ook al was het vaandaag een zware dag met de drie kids.
Hopelijk genieten jullie ook zo van jullie kroos.

Groetjes
Mo en Merlijn (30-9)

Hoe oud zijn jullie baby's???
Marijn is nu bijna 4 weken en soms denk ik een lachje te ontdekken. Maar het kan ook een stuipje zijn...haha! Ben benieuwd....
Patricia

Toen mijn zoontje 3,5 week was begon hij bewust te lachen. Inmiddels is hij bijna 7 weken en het is een vrolijk ventje. Hij schaterlacht veel vaak. Het is echt genieten  om hem zo te zien en horen lachen.

Groetjes,

Nelly.

Hoi,

Merlijn was 4 weken toen hij bewust begon terug te grijnsen. Met een kleine 6 weken kregen we een volle lach van hem. Sinds die tijd is het niet mee op gehouden. een paar dagen laten bgon hij met kraaien bij het lachen.

Mo

Terug
Bovenaan