Lady B!!!!

Hi grotebroer, meer dan goed! Vandaag de echo gehad en alles zag er goed uit, heftig kloppend hartje, goed op schema. Ben echt ontzettend opgelucht en blij (voor nu :)). Over 2 weken weer een echo.

Wat is dit fijn!

Hoe voel jij je?

Liefs lady B

Wat goed!!!! Blij om te horen meis! Ik weet nog hoe blij ik was na die eerste echo van ons mannetje, ik had een glimlach van oor tot oor en wat was ik blij. Dat had ik nu niet, ik was gewoon erg opgelucht, de rest moet nog groeien, het vertrouwen en het genieten.

Het gaat voor de rest goed met mij, niet misselijk of wat dan ook. Ben alleen maar moe, daar kan ik mij gelukkig op aanpassen..

Hoe voel jij je verder? Last van kwaaltjes?

Liefs grotebroer

Vertrouwen moet bij mij ook nog groeien, maar het begin is er in ieder geval, zover ben ik de afgelopen 2x niet gekomen.

Ben ook niet misselijk, alleen als ik niet op tijd eet, loop dus nu contant met zo'n droge mueslireep op zak :) einde van de dag ben ik behoorlijk op, zeker als ik de hele dag gewerkt hebt en 's avonds nog bv de school van m'n dochter voor Sinterklaas moet versieren tot 22:00 uur...verder 's ochtends bij het opstaan het gevoel dat alles weer even op z'n plek moet zakken (vooral de buste ;-)), maar verder kiplekker.

probeer een beetje te genieten!

tot later!

Liefs lady B

Krijg jij ook al een buikje? Snap er helemaal niks van, bij onze zoontje begon het pas te komen rond 20 weken...

Het voelt allemaal wel goed, alleen durf ik dat nog niet met zekerheid te zeggen.

Liefs grotebroer

Volgens mijn altijd eerlijke dochter wel :)
Taille is al wel aan het verdwijnen, das dan weer jammer...
Ben zelf erg van de jurkjes, dus kleding gaat nog wel, maar 's avonds een dikke trui en los zittende joggingbroek zit toch wel erg fijn (en warm niet te vergeten!). Gisteravond met een kruikje naar bed gegaan, kreeg m'n voeten echt niet warm.

Nu proberen te concentreren op m'n werk, valt nog niet mee, de ei-igheid komt er al weer langzaam in.

tot later weer en geniet!

liefs lady B

Haha, wat heerlijk zo'n eerlijke dochter, kinderen spreken altijd de waarheid he? Ik heb expres, 2 nieuwe tuniek gevalletjes gekocht met m'n mams, maar ja, dat maakt dus weinig verschil 's avonds...

Vergeetachtigheid is hier ook weer aanwezig en over de concentratie maar niet te spreken, wat erg! Het is nooit meer geworden zoals het was, maar het wordt nu weer een tikkie erger.

Tot gauw en jij ook genieten!!!

Liefs grotebroer

Terug
Bovenaan