Lage AMH en hoge FSH is IVF of IUI dan nog mogelijk?

<p>Hallo dames, ik heb binnenkort een intake in België. Puur om te kijken of wij überhaupt nog in aanmerking komen voor een behandeling. Ik heb een laag AMH en een hoog FSH. Ben zo bang dat ik te horen krijg dat eiceldonatie de enige optie is nog. En daar heb ik voor mezelf al een keuze in gemaakt. Eiceldonatie of adoptie wil ik beslist niet. </p><p>Zijn er hier nog meer vrouwen die een lage AMH hebben in combi met hoge FSH? Zijn er dan nog mogelijkheden? Of moet ik zo langzamerhand maar gaan inzien dat een kindje niet voor mij is weggelegd :( Wat zouden jullie doen? Ervaringen of succes verhalen aanwezig?</p>

Hey,
Wat rot om te horen te krijgen, helaas weet ik er alles van. Een paar jaar geleden is bij mij een lage amh en hoog fsh vastgesteld, we waren toen al een hele tijd bezig om zwanger te worden. In combinatie met een slechte zaadkwaliteit van mijn vriend gaf de arts aan dat het onmogelijk zou zijn om zonder ivf zwanger te worden. We hebben ons dus meteen aangemeld, er was een wachtlijst van een paar maanden. Eindelijk was onze intake gepland op 27-03-2017. Een paar dagen voor die datum voelde ik me anders en tegen beter weten in dacht ik laat ik eens een zwangerschapstest doen en daar stonden ze 2 streepjes! Alles is goed gegaan en inmiddels hebben we een zoontje van bijna 2 en hebben we het gewoon nog een keer geflikt, want we hebben ook een dochter van 8 maanden. Laat de moed niet in je schoenen zakken want wat volgens de arts onmogelijk was is bij ons 3x gebeurd (tussen m’n zoon en dochter heb ik ook nog een ma gehad). Ik hoop dat het jullie ook snel gegund zal zijn!

Terug
Bovenaan