Lage amh en IUI

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb wat rondgezocht op meerdere forums, maar ik kan niet echt een verhaal vinden wat lijkt op die van ons.</p><p>Wij zijn nu al bijna 5 jaar bezig met het verwezenlijken van onze droom: een kindje.</p><p>3,5 jaar terug zijn we doorgestuurd naar het ziekenhuis bij ons in de buurt. Daar bleek dat bij mijn vriend alles helemaal goed is, maar helaas is gebleken dat ik een lage eicel reserve heb.</p><p>We zijn vrijwel meteen gestart met IVF. Ik kreeg 225 menopur en later zelfs 300. Helaas maar 1 follikels als resultaat. We moesten deze kans zelf benutten. Toen bleek dat dat niet gelukt was, is er verteld dat ze niks meer voor ons konden doen tenzij we een donor hebben. Die hebben we helaas niet. Toen hield het voor ons op. Alle kansen verkeken.. </p><p>Nu we 3,5 jaar verder zijn en een huis gekocht hebben begon het toch weer te kriebelen. Er was in mijn situatie niks veranderd. En we dachten: we gaan voor een second opinion!</p><p>Ook daar was er weinig veranderd. De reserve lag wel iets hoger. AMH van 0,2 (was 0,1) En we zijn gestart met IUI, want de arts zei, we hebben maar 1 goede eicel nodig en IVF heeft niks uitgehaald. </p><p>Afgelopen maandag de IUI gehad. Dit keer maar 75 menopur + pregnyl met hetzelfde resultaat als toen; 1 follikel. </p><p>We zitten dus nu op het wachtbankje.</p><p>Het is ondertussen een heel verhaal geworden, maar ik ben dus eigenlijk vooral benieuwd of er meer dames zijn met een lage reserve/amh en naar jullie ervaringen/verhalen.</p><p>Liefs, Vissie</p>

Terug
Bovenaan