Lage bloeddruk/flauwvallen

Hallo dames,

Ik was ff nieuwsgierig naar lage bloeddruk, zwart voor de ogen, zweverig zijn en flauwvallen.

Ik ben nu 15 weken zwanger van mijn/onze eerste, maar heb een behoorlijk lage bloeddruk, waardoor ik nu moet rusten en zoutige dingen nuttigen. En dit kan nog aanhouden tot 20 of zelfs als ik 24 weken ben (volgens de vk).

Hebben jullie hier ook last van, of last van gehad tijdens je zwangerschap.
En hoe gaan/gingen jullie hiermee om?

Liefs Ilona
 
Ha,

Heb je er ook last van? Ik heb nl bij alle drie de zwangerschappen een hele lage bloeddruk (onderdruk rond de 45, bovendruk rond de 90) gehad maar heb er totaal geen last van. Vk staan nog steeds versteld dat ik nooit flauw val. Bij de eerste wel op hun advies zoute dingen in mijn tas om tijdens het wachten bv. met boodschappen doen iets te kunnen eten, maar nooit gebruik van gemaakt.
In elk geval kan het je hele zwangerschap blijven maar eet regelmatig kleine porties en drop of naturel chips bv helpt wel

succes, gr. javo 34 wkn zwanger van 3e
 
Ik heb het bij mijn eerste ook gehad (nu 11 weken zwanger van 2de en nog geen last van) en bij mij hielp dextro, drop en cup a soup heel erg goed! En me niet te druk maken, niet te snel opstaan, niet te snel voort bewegen etc... Echt alles in relax stand!

Het is een hele vervelend iets, die lage bloeddruk!
 
Dank je dames voor jullie berichten...

Het is indd iets vervelends... Werken lukt nu ff niet (werk in de thuiszorg). Dus zit thuis en ze kijken of ik eventueel op kantoor of zo kan werken.

Liefs
 
Heb mijn hele zwangerschap al last van duizeligheid door lage bloeddruk. En eigenlijk helpt bij mij heel weinig lekker rustig blijven en soms een dropje.
 
Ik heb altijd las gehad van een te lage bloeddruk en bloedarmoede. En in de zwangerschap wordt het bij mij alleen maar meer. Maar heb genoeg drop en zoute dingetjes in huis. Verder heb ik ijzertabletten en ook maar dextro vreten haha. Heb ook een te lage bloedsuikergehalte.

liefs tamara
 
Terug
Bovenaan