lage bloeddruk

Hallo,
Zelf heb ik last van een lage bloeddruk tijdens m'n zwangerschap. (100/50) Ben soms wat wazig en zie sterretjes af en toe. Ben benieuwd of er meer mensen last van hebben en wat ze er tegen doen.
Gr. Ingrid (22 wk)
 
Ik heb zelf ook een lage bloeddruk 79/41 en voel me daar ook niet lekker bij. Ik heb het advies om veel druiven te eten gekregen.Is ook wat beter dan dropjes of zo. Je kunt ook af en toe een kopje bouillon nemen.
 
Ik heb hier ook veel last van gehad, gelukkig is mijn bloeddruk nu iets omhoog en voel ik me een stuk prettiger.
Zoute drop en chips eten kreeg ik als advies, maar daar was ik niet echt blij mee. Erg ongezond en ik voelde me er niet echt beter door.
Druiven en bouillon een gezonder advies.
Rust heeft bij mij een hoop goed gedaan!

Ik hoop dat je, je snel wat beter voelt!
Liefs, Marloes
 
Bedankt voor de reacties. Bij mij werd ook gezegd drop en chips te eten. Druiven lijkt me ook een stuk beter. En de zoethoutthee ga ik ook proberen. Gr. Ingrid
 
Ik had ook een lage bloeddruk, 80/45. Kreeg van verloskundige advies om ORs te gaan gebruiken: natrium en glucose mengsel. Niet te drinken!
Heb toen gevraagd in reform winkel: bietensap, wortelsap, kersen, abrikozen zouden moeten helpen. bij mij is bloeddruk nu weer wat hoger.
Succes!

Anne
 
Terug
Bovenaan