Lage bloeddruk

A

Anoniem

Guest
Hoi november mama's,

Ik heb al de hele zangerschap een zodanig lage bloeddruk dat ik me niet fit voel. Sinds zo'n 5 weken kan ik niet meer werken, omdat ik bij iedere activiteit flauw dreig te vallen.
Dus ik ben thuis en kan haast niks.

Ik vind dit zo raar, omdat ik tijdens mijn vorige zwangerschap geen last van had dat mijn bloeddruk laag was. Misschien komt het doordat we deze keer een meisje krijgen, haha.
Mijn vk zegt dat je er niks tegen kunt doen.

Hebben jullie hier wel eens van gehoord? Ik ken niemand die dit ook heeft en ik word er een beetje onzeker van.

Groetjes MamaJeanny (26wkn/3dgn)

Hai hai,
net als jij had ik ook een hele lage bloeddruk: 90 om 50.
Mijn VK adviseerde mij om af en toe een zout dropje te eten. Vond ik helemaal niet erg.
Nu is mijn bloeddruk 110 om 60. Een stuk beter dus.
Hoop dat jij je ook snel beter voelt.

Groetjes Nanouk.

quote: nanouk1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-08-2008 20:04:24'));

Hai hai,
net als jij had ik ook een hele lage bloeddruk: 90 om 50.
Mijn VK adviseerde mij om bij duizelingen enzo een zout dropje te eten. Vond ik helemaal niet erg.
Nu is mijn bloeddruk 110 om 60. Een stuk beter dus.
Hoop dat jij je ook snel beter voelt.

Groetjes Nanouk.

hoi, bij mij helpt drop ook, net als soep tussen de middag (en dat vind ik ook nog eens erg lekker, vooral erwtensoep  

ik vrees dat mijn bloeddruk te hoog gaat worden aan het einden. is nu 140/80-85..... Ook niet helemaal okee. Maar goed. Telkens flauwvallen is ook niet echt prettig!

Zelf heb ik een onderdruk van rond de 60/65 en soms wil die weleens naar beneden zakken, maar dat is gelukkig nog te verhelpen met of iets van zoute drop of iets anders zouts (bouillon oid).
Waarschijnlijk heb je dit allemaal al wel geprobeerd, maar anders zou ik proberen elke dag iets zoutigs aan je eten toe te voegen (ik vond een bouillon als tussendoortje wel lekker makeklijk, maar daar moet je maar net van houden natuurlijk).

groetjes,
Marije

Dank voor jullie tips. Ik heb idd al vanalles geprobeerd (drop, soep, enz) Dat heeft helaas niet het gewenste effect. Ik voel me nog steeds slap en dizzy.
Ach ja, het is voor het goede doel dus ik probeer me er maar niet al te boos over te maken, ook al zou ik liefst lekker aan het werk zijn en onder de mensen komen.
Gelukkig bestaat dit forum! Kan ik nog af en toe een praatje maken. O, dat klinkt wel heel zielig...zo erg is het niet ; )
Groetjes MamaJeanny

Terug
Bovenaan