lage bloeddruk

Hoe lang ben je zwanger? Het is nl. zo dat je bloeddruk in de eerste maanden vaak zakt en pas later wat hoger wordt. Bij mij is het ook zo, zat op gegeven moment op 80/55. Ben nu 31 wk en het zat bij de laatste controle op 105/60.
Lage bloeddruk kan verder geen kwaad maar kan wel wat vervelende bijwerkingen geven. ( oa duizeligheid,moe, hoofdpijn). Heb zelf hiervan wel last gehad maar ben verder blij met mijn lage bloeddruk. Verwacht nu niet dat mijn bloeddruk plotseling veel hoger gaat worden. Wat alleen maar goed is omdat een hogebloeddruk wel gevaarlijk kan zijn! En het is nu erg makkelijk bij het eten, ik kan met een gerust hart wat chips of een dropje nemen.
Als je erg flauw wordt; bouillon helpt mij wel.

groetjes Judith
 
ik had het zelfde.... zeg erbij had.. ben nu bijna 35 weken en heb op dit moment een bloeddruk uit de boekjes :D

120/65 vanochtend....

Lage bloeddruk is alleen heel lastig voor jezelf...
ik had altijd een rol drop in de tas... en als ik me dan ff niet lekker voelde ff dropje eten en dan ging het wel iets beter....

Succes

Liefs
 
Hoi,
Is idd heel normaal rond deze tijd, later in de zwangerschap gaat ie weer wat omhoog, ik zat voorheen ook telkens op 100-55, nu zit ik steeds weer op 110-65 120-70.
Zoals de andere al zeggen ff een dropje helpt soms om zo'n moment dat ie in 1x zakt je wat beter te voelen!
 
nou ik ben 33 weken zwanger en mijn bloeddruk word steeds lager. Heb er ook ongelovelijk last van gehad, Laatste 2 dagen zat ik op 80/ 30... en vanochtend zat ik gelukkig weer op 90/ 45... Ik moet zeggen dat bij mij heel weinig helpt en dat is best vervelend vooral met dingen zoals autorijden enzo wat ik nu dus even niet meer doe...

suc6 ermee! helaas is het vervelend maar niet ongezond. maar pas wel op en luister naar je lichaam als het niet gaat neem dan even rust!

groetjes
Raya
 
Terug
Bovenaan