Lage bloeddruk

Gisteren bij de vk geweest.
ik zei dat ik me niet zo goed voelde, veel duizelingen enzo.
Bloeddruk gemeten en deze was 100/45.
In mijn ogen wel wel erg aan de lage kant. Ze zei dat ik maar rustig aan moet doen. (Wat ik al deed ivm mijn bekken instabiliteit).
Dus iemand van jullie nog tips?

Liefs Danielle

Wat vervelend, ik heb dit aan het begin gehad, maar kwam ijzer tekort.
Ben toen roosvisee Ferro gaan drinken en dat heeft goed geholpen, maar weet niet of dat bij een lage bloeddruk ook helpt.

Sterkte ermee in ieder geval!

Groetjes

Hey Danielle,

Ik heb het ook lage bloeddruk en inderdaad als tip cup a soup of zoiets drinken.
Maar denk er aan niet zo veel drop want drop is erg slecht voor de ontwikkeling van de hersens van de kleine.
S6 er mee en als je je niet lekker voelt gaan liggen en als je ergens bent en je voelt je duizelig hoofd tussen je benen doen dan komt er meer zuurstog richting je hersens
X Chan

Heey Danielle,

Zelf heb ik een hoge bloeddruk, 90/130, dus ik weet alleen wat ik moet doen om em omlaag proberen te krijgen... Geen drop of teveel zout ( bouillon) en veel rust...
Had de VK zelf niet meer tips voor je?

Groetjes

Hoi hoi,

Ik heb precies het zelfde, denk ook regelmatig dat ik van m'n stokkie ga! Haha. volgens mijn vk noemen ze dit de mid pregnancy dip. En komt het omdat je pas rond de 22 weken extra bloed gaat aanmaken om je baarmoeder goed te doorbloeden, nu gebeurt dat met het bloed dat je al hebt. Dus vandaar dat de bloeddruk wegzakt! Idd bouillon, en rustig opstaan en weinig bukken! Het moet rond je 22e week dus weer omhoog gaan!

Succes ermee!

Groetjes

Hallo,

Hier ook een heel lage bloed druk vorige keer 90/45 en ook tegen mij werd gezegd af en toe een dropje als je last hebt en bouillion drinken. Wel zoute drop en geen zoete. En (veel) bewegen wil ook nog wel eens helpen moest gewoon rustig wandelen.
s6 en hopelijk stijgt hij iets zodat je geen last meer hebt. te laag is nog altijd beter dan te hoog!

Groetjes,
Gea

Terug
Bovenaan