lage bloeddruk

heb een erge lage bloeddruk waardoor ik heel
duizelig ben ,kan niet een in een winkel stilstaan
ofzo ,zie gelijk sterretjes zelfs zo erg dat als we gaan
winkelen in in een rolstoel moet zitten

ga daarom ook bijna niet weg omdat in denk
dat iedereen me een aanstelster vind

ben al 2 keer flauw gevallen en heb ook in het ziekenhuis moeten slapen voor een week
omdat ik was uitgedroogd ,maar dat kwam weer door de misselijkheid maar na die tijd is het niet meer over gegaan .

hebben meer mensen dit gehad of licht het nou echt aan mij :-( ben dinsdag 17 weken moet nog zo lang hoop zo dat het minder word !!

ai lijkt me best vervelend,
ik heb er zelf niet last van.
mijn vriend heeft juist het tegenovergestelde hij heeft een te hoge bloeddruk.
maar je bent zeker geen aansteller hoor.
want niemand kan precies zeggen hoe jij je voelt
komt goed meiss

Vervelend!! Rustig aandoen en eigen tempo bepalen. Dan maar een "aanstelster". Lekker belangrijk wat de buitenwereld zegt toch?? Goed voor jezelf zorgen hoor!! Iedereen is anders, heb zelf nauwelijks klachten, hopen dat ik het zo kan houden...

jeetje das wel heel heftig! Is er niks aan te doen?
Ik heb ook een lage bloed druk en als is merk dat ik me wat slapjes voel, eet ik wat dropjes en meestal voel ik me dan wel weer goed.

Maar zo heftig ken ik het niet, ben je bij de HA geweest?

Ik heb ook een lage bloeddruk, veel zoute dropjes eten...
Idd veel duizelig, even gaan zitten of stilstaan, dan kom ik meestal snel weer bij, heb ook 2 x op het punt gestaan om flauw te vallen, ben toen snel buiten gaan zitten (was gelukkig thuis) en na 5 minuten rustig in en uit ademen trok het nare gevoel weer weg.

Er is helaas niks te doen aan een lage bloeddruk :(

Ik heb ook erg lage bloeddruk mijn dokter adviseerde me om geen drop te eten van wege te veel suikers enzo maar om bouillon te drinken. ik heb t ook gehad tijdens winkellen dat ik ontzettend duizelig word.

Het is erg vervelend inderdaad maar je doet er weinig aan.

probeer optijd te gaan zitten als je t aan voel komen.

Heel veel sterkte ermee

iedereen bedankt :)
ik loop ook bij de gyn en niet de vk
zij zegt ook gewoon op tijd moet gaat zitten
ook omdat ik er erge harde buiken van krijg

niks help bij mij drop niet en opkikkertjes ook niet
ze kunnen er niks aan doen :-(
tis gewoon pech hebben heb zoiezo een lage bloeddruk ,en als ik zwanger is het een stuk erger

Je mag wel een paar dropjes eten maar wel met mate natuurlijk ;) en idd boullion is ook goed.

Zodra ik duizelig ben ga ik ff zitten en als ik buiten ben sta ik even stil en hou me vast tot het weg gaat...

Terug
Bovenaan