Lage bloeddruk

Pff, heb echt last van mn lage bloeddruk. Duizelig, licht in mn hoofd, zwart voor mn ogen. Laatst in de rij bij deed baker voel ik bijna flauw. Wordt er best onzeker van. Las dat t erger wordt bij stress en moeheid. Werk vandaag ook thuis omdat ik anders teveel moet haasten vanmiddag en dat niet goed gaat. Mee die hier last van hebben? Voor ons beebje gelukkig geen gevaar, das wel prettig!

Hallo

ik heb ook last van een lage bloeddruk de vk zei dat dit vanaf 3 maand ongv 2 weken aan houdt en dan het dan ook het ergst is dan val je echt weer even in een dipje. en met 20 weken komt het weer even voorbij dat dipje.

Hoi dames,
Mijn VK heeft als advies gegeven wat dropjes in mijn tas te stopppen. Wanneer ik dan flauw ben mag ik een of twee dropjes pakken.
Het werkt echt! Heb nu overal wel iets achter de hand voor als ik flauw wordt.

Groetjes van een meelezende maartmama

Naar is dat he?

Had gisteren bij de vk een bloeddruk van 45/85. Weinig aan te doen, beter dan hoog zeggen ze dan... maar je wordt er inderdaad onzeker van... Erg rustig bewegen en voorzichtig met opstaan.

Rustig aan meiden!

Die van jou is echt laag dan? Bij mij is t achterste cijfer stress zo laag. Vanmorgen boodschappen gedaan en moet dan echt letten op mn ademhaling, rustig aan doen etc. begin helemaal te zweten en vanuit de buitenkant van mn ogen trekt het dan zwart... Merk dat t, erger is als ik moe ben. Maandag teveel in huis gedaan, gisteren gewerkt en dat komt er dan vandaag uit. Ga vrijdag even overleggen met de vk en dan als het blijft volgende week met mn werk.

Terug
Bovenaan