lage buik, broek strak?

Ik zie vaak van die mooie buikjes die hoog beginnen, waardoor je een lage broek kan blijven dragen!
mijn buik begint meteen onderin, waardoor die broeken (met hoge buikband) nog knellen van onder als je zit...
ik draag nu veel stretch broeken uit 1 stuk (die komen tot bovenaan de buik), dat zit opzich wel lekker.
Maar ik vind spijkerbroeken ook leuk, maar daar zit eerst nog een stuk stof zeg maar (met eventueel riemlussen) en dan die buikband. en dat stuk stof zit niet zo lekker omdat mijn buik er een beetje in klemt.

ben ik nu de enige? of worden die broeken inderdaad niet altijd goed gemaakt?

Klinkt als een lastig probleem!

Ik heb er geen ervaring mee, ik ben een echte 'hoogdrager', zelfs een beetje op het extreme af. Er is een periode geweest dat mijn bovenbuik meer uitpuilde dan mijn onderbuik, zag een beetje raar uit... Nu mijn baarmoeder ruim boven de navel uitkomt, is het gelukkig een gewoon rond buikje geworden. Ik heb zelf juist altijd het probleem dat de bovenste rand (met elastiek) in mijn buik snijdt, terwijl de broek toch de neiging heeft van mijn kont te zakken ...

Tja..

Succes ermee.

Groetjs, Karin
19+6 wkn

ik droeg voor de zwangerschap veel lage broeken en kreeg van veel mensen te horen dat ik die nog lang zou kunnen dragen...
echt niet! heb ook echt een laag buikje!

bij mijn zwangerschapsbroeken heb ik er eigenlijk niet echt last van. alleen bij eentje. dat is er niet zoeen met extra lap stof, maar een underbelly.
die heeft een stevig elastiek onderin. nou dat zit nu dus echt niet fijn!
hoop dat dat nog gaat veranderen!

Ik ben ook "laagdragend". Heel erg lastig idd met spijkerbroeken. Ik heb er 2 van mijn nicht gekregen en ik ben echt de hele tijd met die rand aan het vechten.

Ook mijn normale ondergoed zit totaal niet lekker meer. Terwijl ik toch had gehoopt de laag uitgesneden broekjes gewoon kon blijven dragen. Nu heb ik me toch maar zo'n 'tent' aangeschaft. Afschuwelijk lelijk roze ding, maar zit wel heel erg fijn.

Terug
Bovenaan