Lage buik naar voren

<p>Ik ben nu 39 weken en 3 dagen zwanger. Ik heb al die tijd een buik gehad die enorm naar voren staat. Ook ligt mijn buik heel laag. Dit zit heel erg ongemakkelijk. Het liefst lig ik de hele dag. Hebben meerdere vrouw dit of gehad?</p><p>Ik kan amper lopen van de buik en rugpijn. Ook op mijn rug liggen doet erg zeer vraag me af hoe ik dat moet doen als ik ga bevallen gezien ik aangegeven heb op bed te willen bevallen op mijn rug. </p>

Ik heb het ook. Ben vandaag 39.5 en ben blij dat ze toegezegd hebben om maandag of dinsdag me te strippen als er nog niks is gebeurd. Kan ook geen houding meer vinden idd. Ik heb er voor gekozen om op een baarkruk te bevallen als dat mogelijk is omdat op je rug eigelijk de onaangenaamste houding is om te bevallen. Ma dat is ieder zijn eige keuze. Misschien kun je proberen bij de vk het strippen te noemen?

Hier hetzelfde, vandaag 40 weken zwanger. Geen tips voor je helaas, weet zelf ook af en toe niet waar ik het moet zoeken. Wat betreft bevalling denk ik maar "ik zie wel hoe of wat dan", ipv nu bedenken hoe ik zou willen bevallen... maakt inderdaad wel dat ik er wat meer tegen op zie nu!
Geprobeerd te strippen vandaag, maar dan moet er al enige beweging in zitten en dat was helaas niet het geval, dus ze kon niks voor me doen :(

Ooh ik heb het ook! 39+1 vandaag! Ze wilde me afgelopen woensdag wel al strippen (heb al 1 cm ontsluiting dus het kon) maar wilde toch nog afwachten. Anders word ik woensdag ook gestript!
Ben van mijn zoontje spontaan bevallen met 38+2 dus heb de hoop dat zijn zusje nog komt voor de 40 weken.. 
Zou niet over het bevallen op je rug inzitten, had het bij mijn zoontje ook en dat is uiteindelijk ook goed gekomen. ?? Gelukkig zijn het de laatste loodjes?

Terug
Bovenaan