Lage hcg bij zeer prille zwangerschap?

<p>He iedereen. Na een periode sukkelen met clomid en pregnyl ben ik nu net zwanger (ongelooflijk). Alleen ben ik nu enorm onzeker dat er iets zou misgaan. Vorige donderdag was mijn streepje op de test nog zo licht dat ik het eerder negatief vond. Maandag was het al wat duidelijker. De gynaecoloog dan ingelicht en felicitaties en afspraak over 1 maand voor de eerste echo (8 à 9 weken dan). Ze vond een bloedtest niet per se nodig aangezien ik dat toch vaak liet doen voor clomid en urinetest zeker is. Nu heb ik toch een bloedtest laten doen om mijn schildklier te checken want de endocrinoloog had dat gevraagd. Daarop was mijn hcg nog laag (177 op 2 dagen overtijd). De gynaecoloog vond dat normaal bij een vroege zwangerschap en zei verder niets. Nu heb ik medisch geschoolde familie en die vonden het super raar dat ik niet na een paar dagen hcg opnieuw moest laten prikken voor de evolutie. Hierdoor ben ik nu heel onzeker dat er iets gaat mislopen en over de werking van mijn gynaecoloog. Ik durf echter niet naar de gynaeco te mailen van mag ik aub toch nog eens testen, want dan is het alsof ik haar niet vertrouw terwijl ik dit wel aan haar t3 danken heb. Iemand ervaring met lage start hcg die ook alles op z'n beloop heeft gelaten? </p><p> </p>
 
Oh ik snap je zo goed. 
Ik ben na 2 jaar proberen nu ook zwanger. Al geloof ik het nog niet. 
Had eerst een heel vaag streepje en gister een dikke plus. 
17 september heb ik de echo. 
Zou nu 4 weken en 4 dagen zijn.
En ben zo ongelooflijk bang dat het fout gaat. 
Wat is je waarde van de schildklier? Die van mij is te traag. En nu ik zwanger ben moest ik de medicatie verhogen ivm de hormonen. 
 
Succes! Hou ons op de hoogte. 
 
Terug
Bovenaan