Lage hcg waarde maar nog niet zo ver in de zwangerschap

Hoi!
Ik heb vandaag een bloedtest laten doen, en had gelukkig al vrij snel de uitslag! Ik heb een hcg waarde van 31. Dit is voor een beginnende zwangerschap prima, is mij verteld. Zelf ben ik erg bang dat het niet niet voldoende oploopt omdat mijn zwangerschapstesten allemaal zeer licht blijven. Ik test nu sinds vrijdag positief. Het wil maar niet oplopen in donkere lijn.
Ik ben opzoek naar positive verhalen van vrouwen die ook een bloedtest gedaan hebben met een hcg waarde die rond het mijne zat en waarbij alles vervolgens goed verlopen is. Vanaf wanneer zijn jullie testen opgelopen? Of, als jullie niet door testte, hoe zat het met jullie kwaaltjes? Een paar dagen geleden had ik last van mn borsten, diarree, maagzuur, ontzettende honger, veel plassen en was ik wat vermoeid. Nu heb ik al dagen geen enkel kwaaltje meer. Mijn borsten voel ik niet/nauwelijks meer en ook het plassen is weer als normaal. Hoe zat dit bij jullie?
Ik hoor heel graag ervaringsverhalen. Mijn verloskundige lijkt er niet happig op te zijn om me over een week nog een bloedtest te laten doen om te kijken of de waarde voldoende oplopen. Terwijl ik graag optijd zou willen weten of het mis gaat ja of nee (al weet ik dat dit niet alleen is af te lezen van het hcg), zodat ik me een beetje zou kunnen voorbereiden.
Ik heb in oktober een miskraam gehad wat me nu dus erg onzeker maakt.
Ik hoor graag van jullie.
 
Ik snap je onzekerheid na een miskraam, maar voor wat het waard is: ik heb nooit meer getest om mezelf niet gek te maken voor niks. Kwalen komen en gaan en zeggen echt niks.. aangezien je niks kan doen voor zekerheid of beinvloeding, zou ik gewoon de 1e echo afwachten.
 
Terug
Bovenaan