Lage hevige rugpijn

<p>Gisteren had ik (volgens het boekje) mijn innesteling moeten hebben en sinds die tijd heb ik hele erge last van onderrug pijn. Zijn er meer die dit hebben of hebben gehad en kan het wel, die hevige onderrug pijn en dit heb ik bijna nooit tijdens men menstruatie. Ik dacht dat het minder heftig hoorde te zijn. Opstaan lopen en bukken doet echt pijn zeg maar. Heb er bij ook wel andere kwalen misselijk in de ochtend, hele wisselende stemming, licht gevoelige borsten etc.</p><p> </p><p>Ik hoor het wel! Liefs.. </p>
 
Er zit helaas niets anders op dan afwachten en als je menstruatie uitblijft testen. Je lichaam kan je flink voor de gek houden als je graag wil helaas. Alle drie de keren dat ik zwanger raakte had ik juist vrij weinig last van kwaaltjes en de maanden er voor wel omdat ik er te veel mee bezig was. Succes met afwachten en hopelijk is het snel raak! 
 
Ik ben er deze keer juist helemaal niet mee bezig. Ik heb me erbij neergelegd dat het lang gaat ga duren, ga er geen eens vanuit dat het wat word komende maanden. Wij zijn al met de 11e ronde bezig. Dus weet hoe het gaat. Deze maand moest ik mezelf echt helpen herinneren dmv wekker dat we moesten klussen op de dag van m'n ei. Normaal voel ik alles en nu helemaal niks. Werd vanochtend wakker en toen voelde ik het. Ben gewoon benieuwd of het normaal is zulke hele lage  rugpijn te hebben en of er meer mensen dat gehad hebben of kennen. 
 
Moet er trouwens bij zeggen dat ik door de HA al was gewaarschuwd voor rugpijn en bekkeninstabiliteit ivm zwakke en gevoelige heupen 
 
Terug
Bovenaan