Lage ruginstabiliteit

Hallo allemaal,

Zijn er nog meer dames die last hebben van hun rug?
Ik loop nu al weer een tijdje bij de fysio en ik heb lage rug instabiliteit. Heb er echt elke dag last van! Ik probeer goed af te wisselen met zitten en lopen maar soms is het lastig omdat ik zittend werk heb.

Verder gaat het goed! Alleen heb hier ontzettend veel last van, savonds kan ik niet meer zelf zitten doet me te zeer! Na het eten ga ik maar in me bed ligge!

Jeetje loopt je ook bij de fysio en kan je nog wel volledig werken?

Liefs,

Hoi,

Ik ben van het sept forum en ik heb ook erg veel last in mijn onderrug en bekken,ik ben nu 13 weken en ik vind het nu al vervelend
Ik werk in een kapsalon dus sta heel veel,op het einde van de dag heb ik zoveel pijn.
Vandaag ben ik me bij de prenatal een bekkenband gaan halen en hem ook meteen gebruikt en het brengt me echt heel veel verlichting.
ik kan ook niet meer lang shoppen dan ben ik helemaal kapot,hoop toch dat k nog een heel aantal weken kan blijven werken..

Hoi Sabrina,
Ik herken het probleem!! Ik zit ook met me rug!! Ben er gister nog voor me rug na het ziekenhuis gemoeten, maar ze kunnen niet veel voor me doen!! Echt balen...
als ik het echt niet trek dan moest ik maar een hete douche of bad nemen, paracetemol en idd een fysiotherapeut...Mja daar loop ik al bij maar het word er niet minder op.....Ik herken het probleem...Succes ermee!!

Liefs,

Terug
Bovenaan