Lage ruginstabiliteit

Hallo allemaal ik ben van het september forum,

Zijn er nog meer dames die last hebben van hun rug?
Ik loop nu al weer een tijdje bij de fysio en ik heb lage rug instabiliteit. Heb er echt elke dag last van! Ik probeer goed af te wisselen met zitten en lopen maar soms is het lastig omdat ik zittend werk heb.

Kan me hier ook aanmelden. Ik heb zojuist een doorverwijzing voor de revalidatiearts gekregen. kan amper 15 min. lopen zonder dat ik pijn krijg.

Bij mij komt het doordat ik hypermobiel ben. Naast mijn lage rug klachten, zit het ook wat meer naar boven en doen mijn spieren en banden bij mijn zij en buik ook flink pijn.

van wie hebben jullie een doorverwijzing gekregen?? van de verloskundige of huisarts. heb ook zoveel pijn maar weet niet bij wie ik hiervoor moet zijn, moet volgende week toch naar de verloskundige en anders maak ik een afspraak bij de huisarts.
hoeveel werken jullie nog?? en gaat dat goed??

groetjes marijke

Ik heb geen doorverwijzing gehad gewoon zelf afspraak gemaakt bij de fysio!

Ik werkte 32 uur en dat doe ik nu nog steeds, ben nu 15 weken zwanger dus het zal alleen nog maar zwaarder worden denk ik. Ik moet zeggen dat het mij wel erg zwaar valt.

Hoeveel uren werken jullie nog?

Ik loop nu al 3 weken bij de fysio. Heb doorverwijzing gehad van de huisarts.
Bij mij is de oorzaak een oude blessure: Si gewricht.
Nu kantelt mijn bekken aan de linkse kant steeds naar voren terwijl mijn staartbeentje naar achter word gedrukt door de beeb.
Dus geeft flink pijn aan mijn linkse kant van heup/ bekken

Wat vervelend voor je meid!

Hier ook bij fysio,zelf contact opgenomen met fyiso geen verwijzig nodig maar wel doordat vk zei dat ik nu echt heen moest voor me bekken....
nu 2x geweest...helpt nog niet echt hopelijk gauw resultaat!
succes

dank je wel voor de reacties, zal er maar eens snel werk van gaan maken. normaal werk ik 3 hele dagen in de week. maar nu alleen halve dagen en ik ga gesloopt naar huis daarna.
zo is het ook in mijn huishouden, smorgens poets ik wat en als mijn dochter naar bed gaat zit ik met de benen omhoog op de bank. mijn rug, heupen en buik doen dan pijn. dan is het klaar. balen dus, daarom ga ik ook snel iets eraan doen.
groetjes

Ik zit nu ongeveer 3 weken bij de cesar therapie, doorverwezen door de huisarts, ik heb zelf om fysio gevraagd maar onze cesar therapeute was meer bekend met zwangerschappen en ik heb er heel veel baat bij. Ik werk 3 dagen van 4 uurtjes, maar dit heeft een andere reden aangezien ik 3 maanden ziek ben geweest en een week in het ziekenhuis heb gelegen ivm uitdroging. Nu het weer wat beter gaat met me rug ga ik verder met opbouwen.Op naar de 3x 5 uur! Normaal werk ik 24 uur.
ik ben nu ruim 22 weken zwanger.

Groetjes

Terug
Bovenaan