lage rugklachten.

A

Anoniem

Guest
Ik moet het even kwijt hoor maar ben ook nieuwsgierig of er meerdere meiden zijn die dit hebben.

Ik heb namelijk last van lage rugklachten. Ik heb rugklachten van mezelf en weet hoe die pijn voelt maar dit voelt anders. Het is zo'n zeurderige pijn. Het voelt niet als spierpijn ofzo....herkent iemand dit? Ik heb het vanaf zaterdag en het word niet minder of meer. Als het goed is had ik ook rond die tijd mijn eisprong.

Liefs,
Dompy

Hoi Dompy,

Sinds ik met de pil gestopt ben heb ik dit ook, in het extreme rond die eisprong en tussen de innestlingstijd maar eigenlijk in mijn gehele cyclus. Het is echt een pijn dat je eigenlijk niet echt rechtop meer kunt lopen en iets zwaars kun je dan al helemaal niet meer optillen. Bij mij is het pijn net boven dat botje op je rug, boven je billen en dan trekt het naar je rechter en linker zij.

Dus... ja.. ik heb er ook last van!

Goed geklust trouwens?

Heitje

haha jaaaaa goed geklust dit weekend. En hoe is ie bij jou...misselijk?

Ik heb nooit last van die rugklachten tijdens m'n eisprong. Bij mij zit het meer aan de zijkant. (niet in m'n lies ofzo) M'n eisprong voelde ik  normaal wel, dan heb ik krampen in m'n buik en steken in m'n lies. Dat heb ik nu niet gehad maar wel die zeurderige rugpijn.

Ach, bij elk ding ga je nu denken "zou ik zwanger zijn". Misschien is het niets maar vind het wel raar omdat dit zo anders aanvoelt.

x

Terug
Bovenaan