Lage rugpijn, 1 dag over tijd!

<p>Morning allemaal,</p><p><br />Ik zit in die vreselijk onzekere periode. Ben ik wel of niet zwanger? Ben vandaag 1 dag over tijd. Heb een regelmatige cyclus en altijd mn menstruatie op dag 27 of 28. Zit nu dus op dag 29 …</p><p>Nu heb ik sinds 2 weken onderrugpijn, die vanaf zaterdag met de dag erger wordt. De dokter zegt dat het waarschijnlijk een beknelde zenuw is, maar wellicht dat ik dit ook kan linken aan zwanger zijn. (Ik heb de dokter niks verteld over een eventuele zwangerschap, stom! Maarja)</p><p>Misselijk? Niet echt? Weet het niet zo goed. Ben bang dat ik het me inbeeld. Reuk is wel sterker. Kan zo als drugshond aan de slag. Ben van de 1 op de andere dag gestopt met roken. Vond het vies en het smaakte me niet meer. Het stoppen kost me ook geen moeite!</p><p>Wie is er bekend met deze rugpijnen? Die de gehele dag (best heftig) aanwezig is bij week 4 zwangerschap. En wanneer zouden jullie gaan testen? Ben toch nog zo bang voor die teleurstelling …</p><p>Lieve groetjes, L</p>

Dag L,
Ik zit in hetzelfde schuitje.. Ik zit vandaag op dag 33, dus 5 dagen en heb vandaag getest, negatief... En er kwamen wat roze bloedverlies los.. Ik weet niet of het ga doorzetten, we gaan het zien.
Ik moet zeg dat ik ook altijden om de 28-29 dagen aan het menstrueren ben geweest, dus nu dacht ik ook van, volgens mij ben ik zwanger.. Ik had opgezwollen borsten, jeuk aan mijn tepels en onwijs pijn in mijn onderbuik... En ook wel wat lage rugpijn..
Ik zou het een paar dagen afwachten en dan alsnog wel testen!
Ik hoop dat je zwanger bent..
Groetjes, Sandra.

Hallo ! Ik ben nu 5 dagen overtijd en het was niet de bedoeling om zwanger te geraken. (Het is wel welkom natuurlijk) Ik neem mijn pil meestal 3 maand door en dan heb ik mijn regels. Nu heb ik mijn pil maar 1x doorgenomen en heb opeens geen regels gekregen... Ik heb dit wel nog nooit aan de hand gehad. Ik heb wel wat lichte krampjes in mijn buik maar zou dit een teken van zwangerschap kunnen zijn of beeld ik het mij maar in? 

Hoi Sandra,
Ik ben nooit overtijd. Nog geen dag ... heb jij dat wel vaker of is 5 dagen ook uitzonderlijk?
Aan de ene kant wil ik vrijdag gaan testen, maar zo'n negatieve uitslag trek ik echt heel slecht (wie niet met een kinderwens) als ik eenmaal een week over tijd ben dan is het gezien mn cyclus wel zo klaar als een klontje (denk ik)
Van mn borsten heb ik totaal geen last. Iets wat gevoeliger, maar mn tepels niet ofzo.
Op een gegeven moment denk ik ook dat ik me alles inbeeld! Zo zenuwslopend dit.
Wanneer ga je weer testen? Hoop ook voor jou dat je zwanger bent!!
Liefs

Terug
Bovenaan