Lage rugpijn aan einde van cyclus normaal?

Na een zware bevalling (ui†eindelijk keizersnede) kreeg ik snel mijn cyclus weer op orde. Wel had ik veel pijn tijdens de eisprong. Nu sinds 5 maanden weer aan het proberen voor een broertje of zusje, (zoontje
is 1,5) maar dit is bijna ondraaglijk. Heel de cyclus steken in m'n baarmoeder en als ik mijn NOD in het zicht heb krijg ik hele lage rugpijn (net als tijdens de weeen). We testen vaak positief, en zijn dan blij, maar na een paar dagen (soms wel een week!) helaas toch weer menstruatie. Wie herkend dit? Zou ik naar de gynaecoloog moeten?

Wat betreft die lage rugpijn zou ik mij niet al te veel zorgen maken. Er zijn wel meer vrouwen die lage rugpijn hebben als hun menstruatie erdoor moet komen. Wat ik wel heel vreemd vind is dat je schrijft dat je telkens positief test, maar daarna toch je menstruatie krijgt? Bedoel je dat een zwangerschapstest positief test? In dit geval zou ik toch zeker niet twijfelen en een bezoek brengen aan de gynaecoloog!

De lage rugpijn heb ik altijd gehad vlak voor mijn menstruatie. Nu heb ik elke keer een positieve zwangerschapstest, maar uiteindelijk begint toch mijn menstruatie... ik heb die lage rugpijn ook al als ik positief test en dat vind ik zo raar.

Die lage rugpijn vind ik niet zo raar, niet qua menstruatie en volgens mij ook niet qua zwangerschap. Maar inderdaad, toch even naar de dokter. Er zijn uitzonderingen van vrouwen die toch nog wat bloedverlies hebben met de zwangerschap?

Terug
Bovenaan