Lage rugpijn & hoofdpijn

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben nieuw hier. In januari ben ik begonnen met mijn eerste ronde letrozol (ik heb PCOS). De tweede ronde is met mij meegekeken via een inwendige echo. Vorige week woensdag is geconstateerd dat de 2 gerijpte eitjes zijn gesprongen.</p><p>Nu heb ik sinds gisteren onwijs erge hoofdpijn en lage rugklachten (klachten die ik ook heb voor dat ik moet menstrueren, daar is het nu alleen nog wat vroeg voor). <br /><br /></p><p>Iemand enig idee of dit ook symptomen zijn van een innesteling? Of kan het al zo zijn dat het zwangerschapssymptomen zijn omdat het wellicht 2 bevruchte eitjes zijn?</p><p>Ik hoor graag of iemand dit ook had. </p>
 
Hi!

Durf niet te zeggen. Wanneer is je NOD? Kunnen namelijk ook bijwerkingen zijn van de Letrozol. Had ik ook.

Maar was wel snel zwanger (2e ronde dubbele dosis). Ben nu 26 weken. Dus wellicht als enkele dosis niet werkt, vraag voor het dubbele.

Ik hoop het wel ontzettend voor je ?.
 
Ik ben altijd natuurlijk zwanger geraakt. Maar bij mijn laatste had ik dit ook heel erg. Heel erg hoofdpijn en zere onderrug. Was niet normaal. Dus misscchien is het wel.goed teken
 
Dank voor je reactie! M'n NOD is pas volgende week dinsdag... dus het is ook nog te vroeg om te testen, maar ik kon me niet inhouden. Net een early test van de Kruidvat gedaan, deze was negatief helaas. 

Toch nog even geduld hebben denk ik. 
 
[quote quote=10537784]Hi! Durf niet te zeggen. Wanneer is je NOD? Kunnen namelijk ook bijwerkingen zijn van de Letrozol. Had ik ook. Maar was wel snel zwanger (2e ronde dubbele dosis). Ben nu 26 weken. Dus wellicht als enkele dosis niet werkt, vraag voor het dubbele. Ik hoop het wel ontzettend voor je ?.[/quote]
Dank voor je reactie! M’n NOD is pas volgende week dinsdag… dus het is ook nog te vroeg om te testen, maar ik kon me niet inhouden. Net een early test van de Kruidvat gedaan, deze was negatief helaas. 
Toch nog even geduld hebben denk ik. 
 
Olla,
Ben ff terug gaan berekenen. Ik kreeg een week voor mn NOD m’n eerste zwangerschapverschijnsel (bij mij was het maagzuur). Lage rugpijn en koppijn kwamen daarna maar ik had dit ook elke keer als ik moest menstrueren. Ik testte 4 dagen voor NOD positief.

Dus het IS niet zo raar noch vroeg als je NOD volgend week is en je deze verschijnselen hebt. Het kan wellicht een teken zijn.


Wacht nog heel ff en test miss 2 dagen daarvoor en daarna als je niet OG bent geworden. Niet iedereen test positief voor hun NOD he. Sommigen echt pas dagen daarna.
 
Terug
Bovenaan