lage rugpijn en buikpijn in het begin

Hoi,

Ik heb de hele tijd last van lage rugpijn en buikpijn,beetje zeurende pijn en een jennelig gevoel zeg maar...hebben nog meer meiden hier last van! ook heb ik overal jeuk op mijn lichaam.

groetjes, Nice

Die lage rugpijn en buikpijn herken ik wel een beetje. Heb het sinds een paar dagen, het zeurt gewoon een beetje van binnen. Heeft met je spieren en organen te maken geloof ik, alles wordt opgerekt en/of moet plaats maken voor de groeiende baarmoeder. Die jeuk herken ik alleen bij en onder m'n borsten, maar die zijn ook al aardig aan het groeien dus dat heeft daarmee te maken. Zolang je niet echt krampen krijgt bij je baarmoeder hoef je je om die pijn geen zorgen te maken volgens mij..

Die lage rugpijn herken ik goed! Daar heb ik ook last van. De jeuk herken ik gelukkig niet. Niet teveel krabben hoor!

Hey!

Dat nare gevoel in je buik herken ik wel hoor, dus maak je maar geen zorgen haha
Je organen maken ruimte dus dat merk je in je buik.
Die jeuk is normaal, je huid gaat oprekken en dat kan jeuk opleveren.
Wat bij mij helpt is elke dag m'n buik en borsten scrubben en daarna lekker invetten.
Je hoeft daarvoor geen dure scrub te halen maar gewoon een potje van 2 euro bij de kruidvat ;-))
succes!!

Ik heb van Zwitszal speciaal voor mama's creme gehaald speciaal voor onder de douche, en 2 aparte cremes om daarna borsten en buik mee in te smeren. Werkt wel echt, als ik het 1 dag niet gebruik jeuken m'n borsten veel meer!

last van mijn rug heb ik ook... de ene dag is het weg en de volgende kan ik bijna niet zitten of op mijn rug liggen... dat zijn d ebanden zeggen ze ...
hoop dat het geen voorteken is van hoe het straks is met een big-belly

Terug
Bovenaan