Lage rugpijn en pas 5 weken zwanger

Hoi,
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik weet niet of lage rugpijn normaal is, ik heb het niet gehad in mijn zwangerschappen. Ik weet wel dat je je er geen zorgen om hoeft te maken voor wat je zwangerschap aangaat. Lage rugpijn zegt volgens mij niets over hoe goed of slecht je zwangerschap verloopt. En het kan ook gewoon toeval zijn!
Patricia, mama van Max (09-05-05) en Liv (14-12-06)

Hoi

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Ik heb ook van begin af aan last van mijn onderrug gehad,. Mijn vk zei dat het al bandenpijn kon zijn. Dat heeft de ene persoon sneller en erger als de ander. Savonds lekker je rug rust geven en warm houden. En natuurlijk aan je houding werking. Niet meer onderuit gezakt liggen en zitten enzo.

Succes!!

Saskia (17 wkn 1 dg)

Hoi,

Ik heb ook last van lage rugpijn gehad, aan het begin van de zwangerschap en halverwege de zwangerschap. De verloskundige zei dat als je met je menstruatie last van je rug hebt je dat ook met je zwangerschap kunt krijgen door die fijne hormonen! Halverwege de zwangerschap ben ik een babybelt gaan dragen door het gewicht van mijn groeiende buik kreeg ik dus weer last van mijn rug en die heeft goed geholpen.
Veel sterkte enne.......nog  gefeliciteerd met je zwangerschap!

Groetjes,

Puk

Hi,

Het kan ook al een hele vroege bekkenpijn zijn. Heb ik nl. ook last van. Dat zit een beetje rond je stuitje. Het is de verweking van het bekkengewricht door de aanmaak van hormonen.

groetjes,
Nous

Hoi,
Ik ben ook 5 weken en heb hetzelfde (voelt net als ongipijn). Deze week trouwens minder dan nu, maar het schijnt heel normaal te zijn idd de hormonen. Ik probeer ook om me zo min mogelijk zorgen te maken. Ik merk wel dat als ik het rustig aandoe de pijn minder is. Misschien een tip?
Wat is eigenlijk bandenpijn???
xx daantje

Terug
Bovenaan