Lage rugpijn miskraam?

<p>Hallo, </p><p>Ik ben als het goed is nu pas 5 weken en 5 dagen zwanger. </p><p>Sinds 2de kerstdag heb ik last van mijn onderrug.. vandaag minder gevoelige borsten dan de dagen hiervoor. Ik heb met mijn domme hoofd op internet gelezen en zie nu overal miskraam verhalen.</p><p>Ik ben nu bang en heel verdrietig voor wat er wellicht gaat gebeuren en ik weet dat ik er niets tegen kan doen maar het voelt al alsof het einde verhaal is terwijl ik nog geen druppel bloed ben verloren. </p><p>Is dit een gegrond gevoel of is lage rugpijn normaal en kunnen je borsten ook een dag minder gevoelig zijn? </p><p>Groetjes M </p>

Ik heb ook niet of nauwelijks klachten gehad, zeker in het begin maar ook ruim tot in mijn verlof.Ben nu 40+3 weken en voel me echt nog heel erg fit.Ik heb helaas aan het begin ook teveel gelezen en 3 weken in grote spanning gezeten tot de eerste echo. Daarna heb ik me voorgenomen meer te gaan genieten. Juist ook van het feit dat ik niet of nauwelijks klachten had. 

Vervelend dat je je zorgen maakt maar het lijkt me nergens voor nodig hoor! Er verandert momenteel van alles in je lijf (hormonen), waardoor je oa ook last van je rug kan krijgen. En ook wat betreft kwaaltjes; dit kan per vrouw, zwangerschap en moment verschillen. Hopelijk stelt dit je wat gerust en kan je lekker genieten van je zwangerschap :)

Dank jullie wel. Ik kan wel janken terwijl er nog niets wijst op een miskraam of wat dan ook. Zo bizar. De angst neemt mijn functioneren gewoon over denk ik. 

Hi,Ik denk dat we als vrouw die angst allemaal hebben. Ik heb licht bloedverlies gehad en de ene dag meer 'kwaaltjes' dan de andere maar niet noemenswaardig. De huisarts zegt dat ik me niet druk moet maken en gewoon afwachten..Succes allemaal! En laten we er inderdaad gewoon van proberen te genieten.

Lieve M,als eerste: gefeliciteerd. Wellicht kan ik je gerust stellen. Op dit moment ben ik 6+3 weken en in week 5 had ik gevoelige borsten en lage onder rugpijn. Ook ik heb toen teveel gelezen. Een aantal dagen daarna voelde ik helemaal niets meer. Weer op internet gekeken en alles wees, weer, op een miskraam. Gisteren heb ik mijn eerste echo gehad en jawel: je zag het hartje kloppen! Mij is me afgeraden nog op internet te kijken maar gewoon meteen de vk te bellen. Door alle verhalen wordt je heel onzeker en ook dit is niet goed voor je ‘rijstkorrel’. Dit is makkelijker gezegd dan gedaan en ook ik vind dit lastig. Volgens mij ben ik namelijk pas gerustgesteld na de 12 weken. Iedere dag kan het namelijk misgaan maar we gaan van het beste uit.succes.liefs M

Bedankt voor al jullie reacties. Ik heb ook even met mijn moeder gesproken en die benoemde ook van zolang je niet bloed is er niets aan de hand.. (natuurlijk kun je een MA hebben maar je moet ergens vast aan kunnen houden) Bedankt voor jullie lieve woorden en inderdaad, ik ga niet meer online zoeken. Waarschijnlijk als je maar lang genoeg doorzoekt ga ik zelf zelfs nog dood .. Liefs M 

Terug
Bovenaan