Lage rugpijn

Goedemorgen dames
Ik ben 5 weekjes en 1 dag zwanger maar heb ontzettend pijn in mn lage rug. Heb dit bij geen van alle zwangerschappen gehad (5 in totaal) 1ste kindje had een hartafwijking helaas overleden. 2de kindje een super gezond mannetje van 2,5 en daarop volgend 2 miskramen. Heb al wat forums gelezen en daar maken ze je alleen maar bang met miskramen. Wat kan ik eraan doen en is dit normaal zo vroeg al?

Hoi!
allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!
ik had ook ontzettend veel last van lage rugpijn. Ook na 5 weken al. Nu nog steeds maar iets minder.
Elke zwangerschap is natuurlijk anders dus je kan het niet vergelijken met je vorige zwangerschappen denk ik.
als je je zorgen maakt zou ik gewoon de huisarts bellen of de vk.
ik heb zelf ook een miskraam gehad hiervoor en ik probeer ook maar niet te veel te lezen over miskramen.
ik ben nu 9w3d en hebben voor t eerst een kloppend hartje gezien!

Net wat mali mali zegt, elke zwangerschap is anders, maar ik snap je bezorgdheid na zoveel gedoe. En iedereen doet het; maar in dit soort gevallen kan je beter niet gaan rondsnuffelen op internet, want elk kwaaltje dat je googlet is een symptoom van een miskraam. Ik zie dat namelijk ook nu nog terwijl ik al 37 weken zwanger ben.
Bel je verloskundige en alleen zij kan je bezorgdheid wegnemen.

Terug
Bovenaan