Lage rugpijn

Hallo meiden,

Ik heb een vraagje.
Past lage rugpijn bij een zeer prille zwangerschap??????
Ik ben namelijk 15 dagen overtijd en mn testen zijn negatief.
Ben naar de HA geweest en die zegt dat ik nog een week moet wachten dat het dan alsnog pos. kan worden. Dat het soms langer duurt voordat er genoeg HCG hormoon is aangemaakt.

Nu heb ik al een tijdje echt pijn in mn onderrug net boven mn billen.
Verder heb ik geen buikpijn, die moet lijken of ik ongi moet worden.
Maar kan het dan passen bij zwanger zijn die rugpijn???

Liefs Triesje

bandenpijn is vaak als je wat verder bent en het gaat uitrekken.
Toen ik zwanger van me dochter was, dacht ik een negatieve test te krijgen en hij was positief.
Ik had ongi krampen, lage rugpijn, sago... allemaal wat ik ook heb als ik ongi word.
En ieder mens is anders.
Ieder mens heeft andere klachten de een niks, de andere misselijk, de andere pijnlijke gevoelige borsten.
Is moeilijk te zeggen in een vroeg stadium..
Vaak moet je ook naar je instinct luisteren.
Afgelopen maand had ik zoveel zwangerschaps kwalen terwijl ik weet dat het voor 90% zou zijn dat ik niet zwanger kon zijn.
Was net met de pil gestopt en verkeerde tijd geklust

quote: mama_van_zoe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-08-2007 18:43:32'));

Toen ik zwanger van me dochter was, dacht ik een negatieve test te krijgen en hij was positief.
Ik had ongi krampen, lage rugpijn, sago... allemaal wat ik ook heb als ik ongi word.
En ieder mens is anders.
Ieder mens heeft andere klachten de een niks, de andere misselijk, de andere pijnlijke gevoelige borsten.

@mamavanzoe: dit geeft me weer een beetje hoop. Ben nu gewoon sjaggie omdat ik dit nu ook heb, die klachten heb ik meestal als ik  ong moet worden, maar misschien nu ik dit lees hoeft dat toch niet zo te zijn.
afwachten maar. 9-8 is mijn NOD

Terug
Bovenaan