Lage rugpijn.

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal.

Ik heb last van lage rugpijn en ben nog maar 5 weken zwanger. Ik had ook wel eens lage rugpijn als ik ongesteld moest worden of het net was.
Zijn er meerdere die in het begin van de zwangerschap last hebben van lage rugpijn??

Liefs, Sarah

Hi,

Ja, dit had ik ook.
Daardoor davcht ik eerst ook constant dat ik wel ongesteld zou owrden, maar ben nu alweer 27 weken zwanger!!
Het heeft bij mij uiteindelijk nog best wel een tijdje aangehouden en af en toe heb ik het nog.
Wat je voelt is waarschijnlijk bandenpijn doordat je baarmoeder groeit.

Liefs,
Mandy

Hai,

Ook ik heb ontzettend veel last van lage rugpijn. Vooral s'nachts, ik word er gewoon wakker van en moet haast van de pijn opstaan. De pijn zeurt s'morgens nog even door en dan zakt het gelukkig weg. Maar slapeloze nachten heb ik er zeker van :(
Ik kan alleen maar hopen dat het minder zal gaan worden....

Ik ben ook 5 wkn zwanger en heb er ook last van ook heb ik regelmatig last van een zeurderig gevoel in mijn buik net alsof ik oongesteld moet worden, het zijn geen krampen, alleen een zeurderig gevoel.

hoi

gefeliciteerd meiden   met jullie zwangerschap

ik zelf ben nu 19 weken zwanger van me 3de  en had ook al gelijk in 5 week lage rugpijn en heb bij prenatal een babybelt gekocht die steunt je buik mar ook erg je rug en werkt heel goed vind ik ik was zo van de klachten af   hij is duur maar werkt prima .

je kan ook altijd kijken op marktplaatst of speuders .nl

ik hoop dat jullie hier wat aan hebben succes met alles en hoop dat die pijn minder word

liefs petra

hi,

Ik werd vannacht wakker doordat ik enorme pijn had in mijn onderrug! Ik kon niet meer blijven liggen van de pijn! Ik ben nu 14,5 week zwanger. Zouden dit inderdaad mijn banden kunnen zijn? Ik heb afgelopen weken wel vaker last van mijn onderrug gehad maar dat was dan niet op 1 plek zoals vannacht maar mij hele onderrug.
Nu gaat het weer prima.

gr
Marielle

Hoi meiden

Jullie ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Allemaal bedankt voor jullie reactie.
Ik ben weer gerustgesteld en heb nu zoiets van dat als ik een dag niks voel dat ik me dan zorgen moet gaan maken.
Ik voel het 's morgens en 's avonds.
Ik heb verder ook nog helemaal gaan zwangerschapskwalen.

Liefs, Sarah

hoi,
ik ben nu bijna 9 weken zwanger. ik had vorige week ook erge last van mijn onderrug. elke beweging deed pijn.  de verloskundige vertelde mij dat waarschijnlijk mijn baarmoeder gekanteld lag en op mijn rug drukte. zij adviseerde mij om een paar keer op knieen en ellebogen te leunen. vanaf 15 weken gaat het vanzelf over. mijn schoonmoeder adviseerde mij om een paar nachten op mijn buik te slapen. ik heb het alletwee geprobeerd en ik ben van mijn rugpijn af!!!!
succes!

Terug
Bovenaan