lage rugpijn

A

Anoniem

Guest
Ik ben vandaag zes weken zwanger en ben zo onzeker! Heb sinds gisteren last van lage rugpijn. Dit heb ik ook altijd als ik ongesteld ben, alleen nu erger. Heeft iemand hier ervaring mee? Vind het allemaal zo eng!!!

Tina

Hoi Tina,

Ik heb in het begin ook last gehad van lage rugpijn. Bij mij was het echt een zwangerschapskwaal. Ben nu 33w4 en alles verloopt naar wens.  Je lichaam verandert en dat ga je voelen. Zolang je geen bloed verliest zou ik me niet al te druk maken. Als je toch ongerust blijft zou ik eens naar wat sites op zoek gaan die hier wat meer over kunnen vertellen.

Kop op...Groetjes Rossi46

Hoi Tina,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Waarschijnlijk heeft dat gevoel van menstruatie te maken met het groeien van je baarmoeder. Ik heb daar ook in het begin last van gehad, dacht dat ik ongesteld moest worden steeds.  Er gebeurt natuurlijk van alles in je buik. Maar je hoeft je echter geen zorgen te maken, is heel normaal wat je voelt.      

Fijne zwangerschap toegewenst.

Groetjes Monique.

Ben vorige week bij de HA geweest.Had echt ontzettend last van buikpijn. Ik schoot natuurlijk helemaal in de stress!! Mijn moeder gebeld en zij ook in de stress! Ik moest van haar (haha) de dokter bellen. Na veel aandringen toch maar gedaan. Heb een echo gehad waarop het zakje te zien was, heel gaaf! Was in ieder geval geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap, wat toch ook een opluchting was. De HA zei dat het inderdaad pijn kan doen dat je baarmoede groeit enzo. Ook had hij het erover dat je pijnen heftiger kunnen zijn, omdat je normaal gesproken ongesteld wordt en doordat het nu wegblijft er een soort spanning ontstaat. Ik had een vrij hoge pijn grens (dacht ik tenminste) totdat ik deze pijnen kreeg. Heel frustrerend en extreem pijnlijk! gelukkig bloed ik niet, dus zal me er maar niet te druk over maken (probeer ik dan maar)

liefs Tina

Terug
Bovenaan