Lage rugpijn.

Ach scheet,

Gister al gevraagd en nog niemand die gereageerd heeft? Dat is ook flauw.
Zeg, had jij ook altijd lage rugpijn, (zo'n vermoeidheidspijn) tijdens je menstruatie?
Ik had dat namelijk wel en ik had dezelfde verschijnselen tijdens mijn eerste zwangerschap gedurende het hele eerste trimester.

Het is echt zo'n zeurende pijn, die wel dragelijk is, maar waar je helemaal knotsgek van kunt worden, omdat je niet meer weet hoe je moet zitten, nietwaar? Dat had ik in elk geval wel. Het goede nieuws is, het zegt niks over je kindje en het gaat over...

Ik hoop dat je er wat aan had.

Groetjes,

Marjoke

Hoi Marjoke,

Bedankt voor je lieve berichtje( vooral de eerste zin ) moest er wel om lachen, ik ben een geduldig persoon hoor, dus komt goed..
Bij mijn menstruatie had ik de laatste tijd idd wel wat meer last van mijn rug.. Het is idd een zeurende pijn, ik probeer om goed op mijn houding te letten, en ga lekker zwemmen, in een warm bad, ik ga er maar vanuit dat het over een week of twee minder is dan ga ik het tweede trimester in.

Liefs Debbie

Hoi Debby,

Ik denk inderdaad dat het wel over gaat, hoor.
Je bent een paar weekjes verder dan ik, zie ik.
Ik kan niet wachten tot ik het eerste trimester gehad heb.
Ik wil voelen, en fitter worden, maar ik heb helaas pfeiffer, dus ik weet niet of dat fitter worden wel wat gaat worden, maar dat is afwachten...

Succes ermee.

Marjoke

Hoi,

Ik heb dit ook het hele eerste trimester gehad, echt het gevoel of je ongestelt moet worden, maar inmiddels 31 weken zwanger dus het gaat vanzelf over. Dit had ik trouwens bij al de twee de zwangerschappen.

Gr Cares

Terug
Bovenaan