lage rugpijn

A

Anoniem

Guest
ik heb in juli een mk gehad en de week voor de mk had ik hele erg lage rugpijn

nu ben ik weer 6 wkn zwanger en heb na het tillen enz (werk in de kinderopvang) weer af en toe last van mn rug (gelukkig niet zo erg als de vorige x dat bleef aanhouden bij alles wat ik deed, zelfs slapen)

nou word ik toch weer een beetje ongerust.

zijn er meerdere die al zo vroeg in de zwangerschap pijn hebben in hun rug

hoi klavertjeviertje,

Rug pijn is een teken van rust nemen.   Dat je te veel hooi op je vork doet. Doe wat lichter werk. Denk aan je kleintje.... zolang je geen andere klachten hebt zoals : kramp, hevige bloedingen hoeft er niks aan de hand te zijn. Maar de allerbeste   tip die ik je kan geven is om even naar de VK te bellen of de Gyn te bellen. Die geeft je uitsluitsel.
Ik wens je veel succes en veel geluk .. en probeer er van te genieten.

groetjes xiotje

Ben al ietsjes verder in de zwangerschap maar ken wat je bedoeld!
Ik werk in de Horeca, sjouwen met dienbladen borden, flessen noem maar op.

Heb nu ook vaak last in mijn onderrug!
Ik heb maar een tip voor je, neem je rust, denk aan jezelf en aan je kindje!
Je hebt jezelf er straks ook alleen maar mee, ik kan nu niet meer even naar de fysio, ik mag gelijk thuis zitten omdat mijn verlof er toch al bijna is!

Echt hoor, luister heel goed naar je lichaam!!

xx Lies

ja, ik heb idd ook wel es lage rugpijn maar ik moet zeggen dat ik dat voor de zwangerschap ook al had door het werk wat ik toen nog deed (kledingwinkel).
Daar moest ik de hele dag staan en dat ging me de laatste weken niet in de koude kleren zitten.
Maar nu ik niet meer werk heb ik veel minder last. Ik was begonnen met werk als gastouder maar nadat ik daar noodgedwongen had verteld van m'n zwangerschap kon ik de volgende keer gelijk weer naar huis gaan.
Ze zeiden wel dat ik het niet goed deed volgens hun maar volgens mij was et puur vanwege mijn zwangerschap.
Ik kon et gewoon goed vinden met de kinderen en ze luisterden ook heel goed naar me.
Dus nu hoop ik dat er in de tussentijd nog wat voor me is...

Terug
Bovenaan