Lage rugpijn!

.Hoi

Ik ben nu 17 weken zwanger van ons 2de kindje.
Ik heb sinds een week of 2 behoorlijk last van lage rugpijn en van mijn schaambeen.
Vannacht ook bijna niet geslapen.
Gister hebben we een programma gezien die vrouw had ook last van lage rugpijn en die zat al met 6 maanden zwanerschap aan het ctg-apparaat.
Daar schrik ik best wel van..aangezien ons dochtertje 6 weken te vroeg is geboren.
We hopen natuurlijk dat dit kindje lager in buik blijft zitten.
Van mijn dochtertje was ik misselijk tijdens de zwangerschap.
Ik ben nu niet misselijk geweest tot nu toe..
Woensdag 8 december om 16:00 moeten we weer naar de verloskundige.
Dan zal ik weleens vragen aan de verloskundige over die pijn.
Zaterdag 11 december hebben we een 3d-echo en dan kunnen ze ook het geslacht zien spannend.
Iemand ervaring hier met lage rugpijn tijdens de zwangerschap en wat zei jullie verloskundige hierover?

xxx
.

Hoi,

Ik had bij mijn vorige zwangerschappen en nu begint het ook weer, lage rugpijn. Ik ben een tijdje onder behandeling van een fysiotherapeut geweest, omdat het bij mij ws kwam van een verkeerde houding. Bij mij trok het ook door naar de billen.
Maar bij jou kan het wel heel iets anders zijn, vraag het in elk geval.
Sterkte ermee.

Hoi,

Ik heb ook last van lage rugpijn gehad met 15 weken, ben onder behandeling geweest van een fysiotherapeut, ze wist al meteen dat het aan de bekkenbodem lag. Die wordt week door de zwangerschapshormonen. Ik ben nu 3 weken aan het trainen, ook ben ik nu naar zwanger-fit geweest een programma voor zwangeren om de bekkenbodem te trainen. En veel wandelen is ook erg goed,zei ze. Probeer iedere dag een half uur tot 40 min te wandelen.Het gaat nu al een stuk beter. Later in de zwangerschap is dit moeilijker te trainen werd mij verteld. GOOGLE maar eens zwanger bekkenbodem lage rugpijn. Dan zie je of je klachten overeenkomen. Bij mij wel.
Ook goed om je bekkenbodem te trainen tegen urineverlies.

Ik hoop dat je er wat mee kunt.
Veel succes!! Leonie

Terug
Bovenaan