lage rugpijn

Vandaag bij de huisarts geweest. Ik heb sinds een paar dagen flinke lage rugklachten. (elke beweging doet pijn). Mijn urine is onderzocht op blaasontsteking, maar dat was het niet.

De huisarts dacht dat mijn spieren verkrampt waren door het oprekken van mijn baarmoeder. Nu volgende week naar de fysio, en ondertussen rustig aan doen, en warm houden.

Hebben jullie ook last van jullie rug?

He wat vervelend! Nee ik heb er nog geen last van maar weet wel zeker dat het nog gaat komen... Heb het bij mijn vorige zwangerschap ook gehad en indd.. rustig aan doen en warm houden is de beste remedie..

Zoals ik al had verwacht is bij mij gister avond de rugpijn begonnen... Wist niet hoe ik me moest bewegen. Maar vanmorgen weer nergens last van. Misschien komt het omdat ik te druk ben geweest maar heb de verwijsbrief voor fysio al klaarliggen.
(ben al vanaf mijn 16e bekend met rugproblemen...)

manlief laten masseren is ook altijd een goed idee.
Ik merk dat wanneer ik veel gelopen heb of juist veel gezeten heb, mijn rug 's avonds niet zo goed meewil
Voor mij geld dus afwisseling een warm bad en manlief zijn handen zijn mij zeer dierbaar momenteel :)

vervelend zeg, ik moet nog even afkloppen, vooralsnog geen bekken of rugproblemen. Bandenpijn genoeg maar dat ik allemaal prima te handelen. Succes meiden!

Terug
Bovenaan