Lage rupijn, week voor nod

<p>Dag dames, </p><p>had eerder vandaag al een topic geplaatst maar nog geen reacties.. ben helemaal radeloos. Ik zit met het volgende: sinds vorige zomer juli-augustus gestopt met de pil.. sinsdien bijna elke maand pos ovulatietestjes gehad maar helaas nog niet raak.. deze ronde dus weer geprobeerd, vorige week maandag en dinsdag positieve ovu ( action) gehad, na de eisprong nog paar dagen wite afscheiding gehad en thats it.. gisteren had ik opeens hevige lage rugpijn tijdens het winkelen, maar vandaag niets meer... heeft iemand dit ook gehad een week voor de nod? Ik zou men nod Dinsag hebben dus testen is helaas te vroeg.. Pleas help, heb motivatie nodig ?</p>

Het kan twee kanten op. Bij mij betekent het dat ik me kan voorbereiden op mijn menstruatie. Het kan ook een symptoom zijn van een zwangerschap. Je moet helaas nog even wachten.

Bij mij was die ene dag lage rugpijn, als ik me herinner 8 dpo, een voorteken van een innesteling/positieve test! 
Dus blijft spannend, over paar dagen weet je het!

ohh wat fijn om te lezen, had je ook nog andere klachten of enkel de lage rugpijn, en hield die lang aan? Want nu heb ik er al geen last meer van.. je hebt me weer hoop gegeven ahah! 

Proficiat met je zwangerschap!! 
Ik heb ook geen klachten, en voel me ook niet anders. Nu lijkt het een eeuwigheid tot ik kan gaan testen haha! 
Ik zal je op de hoogte houden wat het uiteindelijk is geworden haha xxx

Terug
Bovenaan