lage suikerspiegel en lage bloeddruk.

Hoi Dames.

Ik ben a.s woensdag 15 weken zwanger.
Nu ben ik vanmorgen opgestaan en sinds dien ben ik erg duizelig.Tegen half 12 toch even huisarts gebeld en daar kon ik gelijk komen.'
Nu was de uitslag lage bloeddruk en te lage suikergehalte.
Ze heeft gezegd dat ik moest proberen om vaker op een dag kleine beetjes te eten en een paar keer op de dag ranje te drinken.
Nu eet ik al kleine beetjes, omdat ik anders misselijk wordt en ik heb haar ook verteld dat ik geen brood eet.
Heeft iemand nog tips of zelf meegemaakt?

Groetjes Willy

Hoi Willy,

Ik heb hetzelfde. Nu weet ik het niet van mijn bloedsuikerspiegel, maar bloeddruk en HB zijn wat aan de lage kant.
Ben vorige week dinsdag flauw gevallen en sindsdien blijf ik maar licht in het hoofd en algeheel niet zo lekker. Kan niet omschrijven weat ik voel.

Vriendin had het over vitaminen van VSM mama vitaminen ofzo heet het. Zij heeft daar baat bij. Id wel duur volgens haar, maar zij merkte al snel verschil.
Zit daar dus aan te denken. En voor je opstaat iets eten. Liga, fruit, of cracker naast je bed zetten, dan kan je daarna er goed tegen aan.

Ik zelf vermoed dat het ook wel met warmte te maken heeft hoor.

Sterkte

Irene

Hoi,

Ik nam wel eens een dropje als mn bloeddruk wat laag was, dat helpt, maar je moet dat niet teveel eten.
Verder nam ik vaker een cracker met jam of kaas tusendoor, ik heb er altijd snel last van als ik tijden niks eet.
Nu heb ik ook al weer een beetje meer last van mn suikerspiegel ben pas 6wk maar moet echt iets vaker een tussendoortje!
Succes ermee

Groetjes MJ

Vaker een tussendoortje nemen is belangrijk, en neem idd iets waar suiker in zit,
kopje thee met suiker,
koffie met suiker
limonade,
plakje kaas helpt ook ,
schaaltje gele vla,

succes ermee en wat zouten nemen zoals kopje bouillon is goed voor een lage bloeddruk om hem wat op te krikken,

liefs Marina

wat ik jou en irene echt kan aanraden, is zoute drop!
ik ging echt de deur niet meer uit zonder, beide zwangerschappen.
ben bij zowel nathalia als aleiyah de eerste 3 maanden heel erg ziek geweest.
ook heel veel flauwvallen,misselijk enz.
zodra ik maar een klein beetje duizelig werd, nam ik gelijk een dropje en dan ging het vrijwel gelijk al een heel stuk beter.

tegen de misselijkheid nam ik idd heel veel kleine beetjes.
melk producten moest ik persoonlijk echt vermijden, dat kwam er gelijk weer uit.

succes ermee, hopelijk voel je je snel weer beter
(en jij ook irene)

groetjes, do

Hai,

Zoute drop hielp bij mij inderdaad ook. Ik had een lage bloeddruk (onderdruk 55), maar juist een hoog suikergehalte (tegen zwangerschapssuiker aan), dus ik nam altijd suikervrije zoute ovaaltjes van Klene. Erg lekker trouwens ;-)

Succes!

Groetjes,
Jamie

Wat ik at toen ik misselijk was waren cracotte crackers met kaas of aardbeienjam. Dat kreeg ik wel weg en je eet toch iets.
Sterkte!

Terug
Bovenaan