lage temp is niet zwanger, toch?!

A

Anoniem

Guest
Hoi ff vraagje...eigenlijk weet ik t antwoord al wel, ben ik bang, maar toch ff informeren...

Ben dus 3 juli ongi geworden, maar dit begon met slijm en n beetje vuurrood bloed erbij (savonds) bij t afvegen. Normaal zet t bij mij altijd gelijk door met bruin oud bloed..dus dat was al raar..

Sindsdien heb ik wel steeds trekkerig gevoel en op zn tijd steken en ook in mn borsten...Op zich zeg ik wel tegen mezelf dat ik niet zwanger kan zijn, want ben gewoon ongi geweest..maar snap niks van die steken enzo. Heb t echt sinds t begin van deze ronde..En ik temp ook en altijd mn ei op dag 14 (heel soms dag 15) gehad en nu zit ik op dag 19 en heb m nog niet kunnen traceren. Dus ik weer denken: hey als ik zwanger zou zijn zou ik geen ei hebben, dus misschien kan t toch...(misschien daarom toch die steken)

Maar dan t kopje van mn verhaal: mn  temp is dus wel gewoon laag, dus volgens mij kan je dan niet zwanger zijn...toch?!

Hoi,

Ik ben bang dat je niet zwanger bent. Ik heb voor mijn eerste altijd getempd (doe het nu weer in de hoop op een tweede) en mijn ervaring is toch echt dat je als je zwanger bent echt een hoge temp hebt en houdt. Ik ben twee x zwanger geweest (1 x miskraam) en in beide gevallen was de temp extra hoog. Dus normaal na de ei 37.0 of 37.1 en nu was het zo dat rond de menstruatie de temp een paar dagen op 37.2 zat. En dat beide zwangerschappen. Ik weet niet wat het nu in jouw geval is en kan jouw bloedverlies niet echt verklaren? Misschien toch maar gewoon even afwachten?

Hopelijk is het binnenkort raak! Ik vond het tempen wel een enorme steun omdat je zo wel goed kan zien hoe het ervoor staat.

Succes en sterkte!

Groeten, Anna V.

Ik was er idd al 'bang' voor en ging er ook niet vanuit. T tempen is idd n goede steun en manier om te kijken...en had eigenlijk besloten om na 4 mnd te tempen (ei altijd dus zelfde dag) te stoppen, aangezien we de periode dan kunnen bezien. Maarja als nu mn ei (volgens mij) nog niet is geweest op dag 19..schiet dat ook niet op. Ben ook niet ziek geweest ofzo...hopelijk morgen hoog, dan zou ik alleen n extra dipje vd stijging hebben gehad,.,

Bedankt voor je reactie in ieder geval!xx

Terug
Bovenaan