lage temp. na dagen koorts, wie ervaring??

Gisteravond werd Meike heel raar wakker, had een rare uitdrukking en wilde vastgehouden worden, dus dat doe je dan.

Instinctief ben ik naar beneden met haar gelopen en zag haar grauwe huidskleur en blauwe lippen. Nou sta je dan... bekaf en alleen thuis. Getempt en ze had 35,3. Warme melk gegeven en toen zei ze dat ze naar bed wilde. Dat vond ik heel fijn dus huppekee. Maar wel een extra deken over haar dekbedje gelegd..

Vanmorgen realiseerde ik mij eigenlijk boe laag dat was. De ass. van de ha zei dat het wel vaker voorkomt dat de temp daalt...

Wie kent dit?? Tis mij wat vreemd en het is ook de eerste x dat ik ermee geconfronteerd word.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Liefs Renske

Hoi,

nou ze huilt wel erg snel, wil alleen maar gedragen worden en heeft een aparte vlekkerige vorm op beide wangen. Oogjes staan niet zo goed en haar temp is nu 35,8.

Denk dat ik half 2 nog ff bel naar de ha. Warme melk wilde ze niet en ze zit nu wat te plukken aan een croissant.
Schiet niet echt op dus.

Laat nog wel van me horen.

Liefs Renske

Arm ding!!

Dit las ik op internet en zou er toch meteen mee naar de huisarts gaan

Echt doodzieke kinderen waar iedereen aan ziet dat ze erg ziek zijn, kunnen door een daverende infectie lage temperatuur krijgen.

Heel veel succes

Liefs Ilse mv Danique en Fay

Ja, ik heb het ook opgezocht en idd we gaan toch nog maar even ook op het verzoek van de ha zelf. Ze moet toch ook maandag voor haar keelamandelen dus hopelijk gaat dat allemaal wel door.... zucht en dat net in deze tijd van het jaar.

liefs Renske

Terug
Bovenaan