lage temp/niet ongi....? of toch wel zw..???

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi..

Nou ik snap t ff niet meer.. Heb mijn temp even bijgehouden laatste paar weken.. Had tijdens mijn ovulatie elke keer 37,5-37,7 en vanmorgen opeens 36,8.. dus ik dacht nou zullen die RD wel komen, had behoorlijke  kramp,  maar ik ben niet ongesteld geworden..

ik heb al wel een test gedaan en ik dacht toch echt dat ik een lichte  + zag, maar die wat later verdween..  

maar tis toch zo dat je ongi wordt als je temp daalt? maar verder ben ik zo moe als een hond maar geen andere "klachten".. alleen al de hele week niet zo lekker, maar dat zal wel niets te betekenen hebben.. wat raar toch allemaal dit haha..

liefs!

Lijkt inderdaad een beetje vreemd. Ik zou het even afwachten, misschien kan het toch????????????

Weet niet zo goed wat het met die lichamen van ons vrouwen is hoor!

Groetjes talke

Nou ik denk dat mij termometer even een black out had ofzo..  had vanmorgen weer gewoon 37,8! En niet ongesteld.. nu dus drie dagen over tijd haha.. het gaat beter..! gisteravond kwamen we thuis en hebben mijn vriend en ik nog even gekeken naar de test.. hij zag ook wel een een vaag plusje ipv van alleen een horizontale streep.. we hebben nu afgsproken nog even te wachten tot zaterdag en dan kopen we zo'n digitale test.. dat is volgens mij ook makkelijker of niet??

Spannend zeg allemaal....

Terug
Bovenaan