lage tempratuur

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Hebben jullie kinderen wel eens een lage tempratuur gehad?
Ik heb al 2 keer meegemaakt dat Lotte s'nachts heel hard huilend wakker werd en dan met een huiltje dat ze echt iets mankeert.
Ik heb toen beide keren haar tempratuur opgenomen en ze zat toen op 35.5.
Ik vind dit echt ontzettend laag.
Weten jullie hoeveel het mag zijn.
De eerste keer heb ik s'nachts de huisartsen post gebeld en toen moest ik het aankijken.
De dag erna was ze gelukkig weer opgeknapt.

Liefs suus

Hoi,

Voeld haar lijfje dan ook koel/koud? Dan heeft ze het gewoon niet warm genoeg?
Je moet dan wel even onder haar romper voelen, dus niet haar armpjes of gezicht maar echt haar lijfje. Als je je zorgen maakt of gewoon wil weten hoe of wat zou ik gewoon even je ha bellen als hij telefonisch spreekuur heeft. Nooit met dingen blijven lopen, gewoon ff vragen.

Succes

Sommigen kinderen kunnen ook een ondertemperatuur hebben. Dus in plaats dat het oploopt, dan zakt het.
Maar ik zou dit idd even navragen bij de huisarts.
Sil

Onze kraamhulp heeft ons toen gezegt dat de temperatuur tussen de 36.5 en de 37.5 moet zijn. Dat is natuurlijk een gemiddelde, maar 35.5 (dat was het toch he?) vind ik wel erg laag.
Ik zou dat zeker even navragen of laten controleren bij de huisarts..

Sterkte ermee!

Hoi,

gewwon ff in de smiezen houden... maar wat is de temp normaal??
En dan heb ik niet over de protocol temp, als ik mezelf én mijn man  als voorbeeld neem... we hebben van nature een lage temp (35.8 is normaal bij mij) en mijn man 35,5.
Daar in tegen heeft B'Elanna een hoge temp 37.6 is normaal bij haar....

Groetjes Debby mv B'Elanna

Iris had dat in het begin best vaak, daarom sliep ze onder 3!! dekens en 1 lakentje. 2 warme kruiken erbij en droeg ze ook nog 1 romper met lange mouwen, 1 pyama en een slaapzakje.
Nu is het gewoon wat warmer en zijn de kruiken eruit en is het nog 1 dubbele deken.
Ziet er enorm warm uit maar zo blijft ons meisje wel warm. In het ziekenhuis zeiden ze dat het bij premature kindjes hoort.
Dus ik ga er vanuit dat van de winter de kruiken er ook weer bij komen.

Terug
Bovenaan