lakentjes

gisteren zijn mijn ergotherapeute en de meubelmaker, die het bedje en de box voor Arjun gaat maken langs geweest. de box wordt blauw en wordt 120cm x 80 cm groot, hierbij wordt een boxkleed geleverd.

het bedje wordt blauw met groen en wordt 80 cm x 150 cm groot. hierbij wordt ook een matras geleverd.

het is een voorwaarde van de ziektekostenverzekering dat het bedje zo groot wordt.

Ik weet alleen niet waar je passende lakens kunt krijgen. weet iemand dit?

http://www.kindermeubilair.nl/producten_slapen.htm  

groetjes rosita

Ken je niemand in je omgeving die het kan maken voor je? Vaak zijn de oudere dames wel handig op het naaimachien. Die hebben dat nog op school soms meegekregen. Handwerken is weer in, dus misschien is er wel iemand die het kan maken. Of via marktplaats?
Eventueel ken ik iemand hier in Eindhoven die het misschien wel voor je zou kunnen maken. Maar dat vind je misschien te ver... En ze vraagt er wel geld voor, het is haar werk, nl.

Groeten Rosanne

ik zou mijn moeder misschien kunnen vragen... zij kan heel goed naaien.

Ik heb een lichamelijke handicap. ik ben spastisch aan de rechterkant van mijn lichaam.
Ik ben 3 maanden te vroeg geboren omdat ik geen zuurstof meer kreeg, daardoor heb ik een hersenbeschadiging opgelopen bij m'n geboorte.

Tot voor kort kon ik Arjun nog goed tillen, maar het wordt steeds zwaarder. Als straks de bodem van het bed en de box omlaag gaan kan ik hem helemaal niet meer eruit krijgen. Ook kan ik Arjun niet op de grond leggen of in het wipstoeltje zetten.   Met de nieuwe box en bedje kan ik dat wel omdat ze omhoog en omlaag kunnen.

Het is het zelfde model bedje, maar in verschillende maten.

Groetjes Rosita

Hoi Rosita ! Dankjewel voor je uitleg ! Wat goed dat er toch voor heleboel dingen zo'n mooie oplossing is. Het lijkt me heerlijk voor je dat je toch  voor je eigen kind kan blijven zorgen ! Geniet van hem, maar dat zal je zeker al doen !!!
Groetjes, Sas

Hoi Rosita,

Weet de leverancier van het bedje niet waar je aan linnengoed kunt komen? Ik ga ervanuit als je daar je matras kunt bestellen ze wellicht ook aan linnengoed kunnen komen.
Ik dacht dat de maten van een juniorbed 70 bij 150 is, misschien heb je daar nog wat aan.
Ook heb ik wel eens gehoord dat ze in Duitsland afwijkende ledikantmaten hebben.

Judith

Terug
Bovenaan