lamme armen

ik krijg mijn zooontje van 11 weken niet in zijn eigen bedje, hij valt alleen in mn armen in slaap, in de box, het wippertje en bedje zet hij het op een krijsen. hij is erg aanhankelijk, laten huilen helpt echt niet. nou is hij wel 6 weken te vroeg geboren zou het daar aan kunnen liggen? ik krijg ondertussen behoorlijk lamme armen door het gesjouw
ps het moet ook echt lichamelijk contact zijn, naast me op een kussen of iets werkt ook niet...
 
Hoi anoniem,

Wat herkenbaar is dit ,ik had dit ook met mijn zoontje al vanaf dat de kraamhulp weg was.In de kraamtijd sliep hij goed maar daar na werd altijd wakker als i hem weglegde en begon heel hard te huilen en zodra die in mijn armen lag werd ie weer stil.Toen ik een keer een omslagdoek om hem heen deed sliep die gelijk3 uur achter elkaar en toen ben ik gaan inbakeren en hij sliep gelijk erg goed hij is nu 4 maanden en sinds dat hij 3 maanden is kreeg die om 8 uur zuijn laatse fles en sliep door tot de volgende ochtend 8 uur,nu krijgt ie om 7 uur zijn laatste fles en slaapt door tot 8 uur in de ochtend.Ik zou zeggen probeer het eens en vraag anders op het consultatieburo er wat informatie over heel veel succes.

veel liefs lisette
 
Heel herkenbaar.
Mijn zoontje wilde de 1e 13 weken alleen maar in mijn armen, hij sukkelde dan een beetje in slaap werd weer wakker als ik hem weglegde enz. In de box en het wipstoeltje zette hij het op krijsen. Hoe lastig het ook was, ik heb ook een 3 jarige die rond huppelt, heb ik geleerd om ervan te genieten. Dan maar geen huishouden doen... Wat bij mij nog weleens hielp is hem in de maxi cosi leggen dan sliep hij ook. Toen ik weer begon met werken en hij naar de oppas ging is het vanzelf overgegaan. Nu kan hij uren lekker in de box spelen en als ik hem in zijn bedje leg slaapt hij gauw in.
Probeer maar een beetje te genieten als het lukt.
Sterkte.
 
Terug
Bovenaan