lampjes

Hallo, onze Dante is nu 18 maanden en ze krijgt een 'grote meisjes kamer',   maar nu kan ik echt NERGENS een fatsoenlijke Leuke lamp vinden.
Ik wil 'm graag rood of rood-roze (haar kamer is vooral roze met een beetje rood vandaar).
Tips? Mag een winkel, warenhuis of internet...als ik er maar een vind!
Groetjes Lara  

Hallo Lara,

Voor de babykamer van mijn zoontje kon ik ook geen ENKELE lamp vinden die me aanstond. Ik heb toen een gewone witte ronde lampenkap gekocht van stof, boven en onder open: zo'n soort korte koker dus. Ik had nog een lap stof met beertjes en sterren en een maan erop. Die heb ik langs de rand van de afbeeldingen ingesmeerd met boekbinders-lijm. Even laten drogen en dan kun je de afbeeldingen zo uit het stof knippen zonder dat ze gaan rafelen. Daarna heb ik ze op de kap geplakt. Nu heb ik een heel persoonlijke lamp.
Misschien kun je het hetzelfde doen met een roze lampekap (misschien bij de Kwantum of zo?). Er zijn op de markt vast wel katoenen stofjes met een leuk meisjesmotief erop.

Ik krijg een idee: roze lampekap en dan iets met een roze sjaaltje eromheen?

Veel plezier (als je je eraan waagt!)
Groetjes,
Anne-Marie

Dat is alvast een leuk idee voor als ik er geen vind,Ja!
Maar eerst even andere reacties afwachten....heel handig ben ik nl niet.
Maar wel leuk en slim, bedankt!
Groetjes Lara

Hoi,

Wij hebben voor de kamer van onze dochter een leuke lamp gekocht in het Alexandrium in Rotterdam. Het is een vogeltje en het hoofd is de lamp. Er gaat een hele grote lamp in, die moet je wel apart kopen.
Ik kan helaas geen plaatje vinden van de lamp. Ze hadden er ook rupsjes van.

Groetjes

Terug
Bovenaan