Landal/center parcs/Roompot/enz

Volgens mij zijn er best aardig wat van ons net naar een vakantiepark geweest of hebben het binnenkort gepland. Waar zijn jullie geweest/waar gaan jullie naar toe en hoe was dat? Waarom voor dat park gekozen?

Wij gaan 21 mei een midweek naar Landal De lommerbergen. Zijn we nog nooit geweest en het lijkt me een leuk park, mooi zwembad en omgeving. Wij zijn wel gecharmeerd van dit soort parken, zeker nu we een kindje hebben!

groetjes monique

Hoi,

Wij hebben net geboekt voor Port Greve van Landal green parcs in Brouwershaven voor eind augustus en recreatiepark de Boshoek in Voorthuizen (zag er ook erg leuk uit!) voor in september. Voordeel van dat soort parken is dat eigenlijk alles dichtbij is, je bij slecht weer een binnenzwembad hebt en veel speelgelegenheden! En kinderstoel e.d. kun je ook erbij huren.

Ben benieuwd hoe die kleine het gaat vinden! Heb er nu al zin in!!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Wij zijn toen Thomas 10 weken was naar Lommerbergen geweest. Gewoon net als jullie, eventjes lekker er tussenuit. Alleen zitten wij te twijfelen of we daar nog eens naar terug willen. De huisjes zijn simpel maar goed voor een weekendje. Wat ons tegenviel was dat het vreselijk vies was. ( let wel: oud is iets anders als vies...) Overal spinrag en de luieremmer was nog gevuld.... En geen magnetron...
Maar wat wel helemaal fantastisch was dat was het zwembad en de plaza daar! Overal in de plaza hebben ze magnetrons voor baby flesjes en potjes, iedereen wil daar helpen en alles is super kindvriendelijk! In het zwembad zijn speciale maxi-cosi's te leen voor natte ( en droge, hihihi)   baby's. Wij hebben alle restaurants uitgeprobeerd met Thomas in de maxi-cosi naast ons, ze hielden overal rekening met ons! Ook perfect was dat er in het huisje een formulier klaar lag met informatie over gourmet-mogelijkheden in het huisje. Ze komen dan alles compleet van gourmetstel tot afwasborstel bezorgen aan je huisje en weer ophalen! Ook erg leuk daar is de uitgebreide kinderboerderij met speeltuintje voor de kleintjes.
Volgens mij heb ik meer voors dan tegens, hahahaha! Moeten dan misschien toch nog maar weer gaan boeken....
Veel plezier daar!!

-X- Marieke

oh ja, Tip: neem een paar euro munten mee naar het zwembad. Daar kun je ( tegen betaling) met je kindje ( wij met zijn drieen, hihihi) in een whirlpool gaan zitten...

Wij zijn in het najaar vorig jaar een midweek naar Landal op Texel geweest. Julian was toen ongeveer 10 weken. Is prima bevallen. Het weer was pet, maar we hadden een huisje met sauna, zonnebank en open haard. We hebben ons prima vermaakt, hoewel er geen subtropisch zwembad etc. is. Ik houd niet zo van dat massale, met zijn allen in het golfslagbad enzo. Maar dit was heerlijk!

Wij zijn dus gisteren teruggekomen van Centerparks Heijderbosch.... (ofzo)
Ik vind het echt een aanrader hoor!
De huisjes zijn wel ontzettend saai, maar je hebt wel gewoon een slaapkamer waar je kleintje even kan slaoen, zonder dat je ernaast zit. Dit heb je in een hotel meestal niet. Stef heeft eigenlijk ook al vreselijk genoten van de Jungle-Dome. Hij keek zo mooi in de rondte.... Hij vond het echt leuk! En inderdaad is het personeel van de plaza  heel goed ingespeeld op kleine kindjes. Er werd echt rekening mee gehouden. In het zwembad waren meer dan genoeg boxen aanwezig en ook plekjes waar je een beetje afgezonderd zit. Dan heb je ook echt kans dat je kleintje even slaapt. Wij doen het volgend jaar zeker weer!

Liefs Annet

Ik ben met roompot in zeeland geweest en met center parcs in belgie. Mijn ervaring ( met een kind van 3 en 1 van onder het jaar) center parcs is meer te doen maar de huisjes van roompot zijn confortabeler.

Wij gingen eerder altijd naar de huttenheugte met vrienden en dat beviel prima een erg mooi park. Maar inmiddels moeten we een 8 persoonshuisje hebben en dan vindt ik centerparcs wel erg duur. In maart zijn we daarom naar parc sandur in emmen geweest voor de helft van wat het bij centerparcs geweest. Het zwembad is wel minder maar dat maakt voor die kleintjes niet uit. In het najaar gaan wij dus weer naar landalgreenparcs.

Groetjes sandra

Terug
Bovenaan