landingsplaats

Vrienden van ons hebben gister een landingsplaats gemaakt in de voortuin. echt hartstikke leuk, van mij mag de ooievaar wel komen. zou het toeval zijn dat van de 4 ballonnen die ze er bij hadden opgehangen, 2 roze en 2 blauwe er nog maar 1 over is... Een blauwe..ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ons voorgevoel klopt. vanaf ht begin van de zwangerschap denken wij dat het een jongen wordt. iedereen om ons heen denk het ook. ons nichtje van 2 wist laatst ineens de naam te noemen die wij voor een jongen bedacht hebben en nu blijft er een blauwe ballon over.. We zullen zien. van mij ben je welkom kleintje.. kom maar op!

hihi leuk nichtje, zo heb ik ook ooit de familie op de kop gezet: maar oudtante waar is uw zoontje dan?? ik was 3jr

niemand wist dat ze een kind had! tja was ook oorlog, groep duitsers en verkracht, kind afgestaan enz, niemand wist het.

kinderen weten meer dan jij denkt, ik volg je nichtje!

Ja klopt.. hoorde later bij de vk dat zij ook een neefje had die voorspeld had dat een ander familielid een jongetje zou krijgen met die en die naam.. kindje werd geboren en ja hoor het klopte! Kleintje zijn zo slim, ik zie ons nichtje heel veel, ze weet dat er een baby in mijn buik zit en we hadden het er op dat moment ook over. gelukkig hebben alleen mijn vriend en ik het gehoord.. wij keken elkaar echt zo aan van huh?!? Maar voor de rest is het dus nog een verassing. ze hebben wel geprobeerd of ze het nog een keer zou zeggen maar dat deed ze niet!

Terug
Bovenaan