lanette ZALF ??

Hoi moedertjes...

Ik heb een vraag aan jullie: heeft er iemand ervaring met de lanette zalf? mijn dochtertje van 4 mnd heeft een erg droge huid, zowel haar hele lichaam als haar gezichtje is erg droog. ze krabt zich dan ook heel erg. nu heb ik van de dokter lantte zalf gekregen, die moet ik 2x daags insmeren. ook haar gezichtje. nu is mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? het lijkt op vaseline..volgens mij is het ook een soort vaseline :S
 
Hoi,
Lanette is anders dan vaseline. Vaseline laat de huid onvoldoende ademen, cq. laat te weinig lucht door.
Ik heb vrij goede ervaringen met Lanette bij een droge huid. Het neemt grotendeels de jeuk weg.
Let ook op het badderen en evt. douchen, dit droogt ook uit.
Groetjes Thessa
 
hallo
 
mij zoontje heeft ook altijd een erg droog huidje gehad gelukkig is ie daar nu vanaf maar we hebben wat gesmeerd met zalfjes
maar niks werkte bij hem
tot dat ik van iemand hoorde over de lanette zalf dat ie zo goed werkte
ben er toen om gegaan en na een paar keer smeren was het al erg verminderd
dus hier alleen maar goeie dingen over de creme
hoop dat je hier iets aan heb
en dat het bij jullie net zo goed werkt als bij ons

groetjes van mic
 
Hoi,

Ik sprak toevallig afgelopen zondag mijn tante en die had het ook over deze zalf. Ze is er echt helemaal enthousiast over. Ze heeft zelf al haar hele leven in vrij ernstige mate Psoriasis en ze is heel erg tevreden over deze zalf. De zalf verlicht de jeuk en laat de plekken verdwijnen. Mijn achterneefje van bijna 1 jaar (zoontje van haar dochter, mijn nicht) heeft ook Psoriasis en hij gebruikt sinds kort ook Lanette. Helpt prima en kan geen kwaad in het gezichtje voor zover ik weet.

Groetjes Patricia
 
Hallo
Op advies van het cb gebruik ik deze zalf ook voor mijn zoontje en heb er prima ervaringen mee. Merk het echt als ik het een paar dagen niet heb gebruikt.
Succes verder
 
Hoi,
Ook hier is vaseline lennette creme een grote hit!!
Quinten heeft last van exceem en zijn huidje wordt er lekker zacht van.
Het is ook een soort vaseline alleen eentje die makkelijker smeerbaar is.
Vandaar dat je je hele lichaam, of van je kindje makkelijk mee in kan smeren.
Ik gebruik sinds kort ook uierzalf voor Quinten. Dat geeft nog betere resultaten!
Het is van Etos eigen merk. Die ontsmet ook en dat is weer goed met zijn exceem.
De plekjes zijn een heel stuk minder en dan hoef ik ook niet zoveel hormoonzalf voor
hem te gebruiken. Wel zo prettig.
Groetjes Melanie
 
Terug
Bovenaan