Lang bezig wie wil ervaringen uitwisselen

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Ben ondertusssen twee jaar en 3 maanden bezig, wie van jullie die net als ik langer als een jaar of bijna een jaar of langer bezig zijn wil met mij het verdriet en teleurstellingen bespreken, want de mensen die echt weten hoe het is begrijpen het gewoon het allerbeste, en die weten dat dit geen zeuren is.

Hoi Loona, ik "zit"op het forum" als het langer duurt", daar hebben heel veel meiden "problemen" met snel zwanger worden en daar kan jij ook vast je ei kwijt!

Groetjes, Pleun

Hoi Loona,

Het is echt geen zeuren, want je voelt je iedere maan weer k###e. Ik weet precies wat het is. Wij zijn zelf nu ruim 13 maanden bezig. Ik loop nu al 9 maanden bij de gynaecoloog. Helaas heb ik geen natuurlijke eisprong en moet deze dus opgewekt worden met hormonen. Ik moet deze maand met mijn vierde kuur beginnen, dit is de laatste die ik krijg, daarna moet ik weer andere pillen of spuiten gaan proberen. Ik zie dit dus een beetje als mijn laatste kans. Het is gewoon heel jammer als je graag een kindje wil, maar het komt er maar niet van. Mijn man is heel erg begripvol, maar zelfs hij kan niet echt weten hoe het voelt om iedere maand je hoop te zien verdwijnen enkel en alleen omdat je ongesteld bent geworden. Hij steunt mij wel heel erg, want hij wilt ook graag kinderen. Soms vraag ik me wel eens af of het voor hem toch net iets anders is dan voor mij.
Hoe denken anderen hierover, of ligt het gewoon aan mij?

Groetjes Natascha

Hoi,
Jeetje, ik schrik een beetje van je stukje, al langer dan twee jaar, pff.... Ik neem echt mijn  petje voor je af meid, dat je  dat volhoud! Aan de andere kant, je hebt natuurlijk geen keus, dat begrijp ik maar al te goed!
Ik ben inmiddels net weer ongi geworden en we gaan nu beginnen aan ronde 12. Gelukkig ben ik heel regelmatig ongesteld dus we zijn nu bijna een jaar bezig.
Ik wens je heeeeeeeeel veeeeeeeeel succes en sterkte en ik hoop dat je heel gauw zwanger bent! Jij verdient het!

Groetjes Sp.

Terug
Bovenaan